Ha egy határozott kéréssel megyek oda egy eladóhoz, visszautasíthatja így a kérésemet?
A sztori röviden:
Elvesztettem a feltöltőkártyás telefonszámomat, mert elfelejtettem feltölteni. A szolgáltató azt mondta, hogy az egyik Auchanban van legyártva, vevőre vár.
Én a nyakamba vettem az országot, és a 24 Auchan közül 20-ban voltam már.
Mindenhol készségesen fogadtak, nem is mindenhol csodálkoztak, de mindenhol maradéktalanul segítettek abban, hogy megnézték nekem a raktárban is. A kitetteket én mindig átnézem, de nemcsak a szabadon lévő SIM kátyákat kell átnézni, hanem a telefonhoz csomagoltakat is. S a raktárba nem mehetek be, ehhez kell a segítség.
A legutóbbi helyen pedig olyan ingerülten fogadta a kérésemet a kedves munkatárs, hogy csak lestem. Pedig türelmesen vártam, nem szakítottam ki a munkájából és nem is utolsó percben szaladtam oda.
Ahogy elmondtam, már villámlott a szeme, hogy ilyen nincs, nem mindegy a telefonszám? Ott vannak a kitettek, válasszak abból. Kicsit határozottan mondtam neki, hogyha mindegy lenne, akkor nem turnéznám végig az országot ezért az egy számért, beleölve benzint és időt.
Azt mondta, hogy ő biztos nem keres a raktárban semmit vagy várjak. Mondom, várok.
Visszajött egy dobozzal, amiben 1, azaz EGY darab sim kártya lötyögött, belenéztem, de az nem az volt, meg kinyitott ott kint még egy szekrényt, abban sem volt, aztán azt mondta, hogy nincsenek telefonok a raktárban, csak ez az 1 simkártyás doboz volt ott.
Ilyen előzmények után ez nettó hazugság. Már azon voltam, hogy a főnökét hívom, de milyen indokkal? Hogy nem hiszek neki? Hisz neki mondhatja, hogy ő átnézte, én meg honnan tudom, hogy nem, nem voltam ott.
Kicsit a sírás kerülgetett, hogy lehet, hogy ez a kedves dolgozó gáncsol el engem, amikor ennyit áldoztam rá.
És annyi józan esze nincs a nagy határhúzásban, hogy nem cseszek ki a vásárlóval, ha már ennyi pénzt és időt beleölt ebbe a dologba? Hogyha lehet, akkor ne rajtam múljon már az, hogy ő így akkor lehet, hogy hiába csinált mindent?
Mivel nem ő volt az első, hanem már a huszadik, nagyon jól tudom, hogy ez egy teljesíthető kérés, csak egy kis jóindulat kell hozzá! De ahol nincs jóindulat, ott magyarázat van, hogy ezért meg azért nem (mint nálad, kilences), mert a dolog lényege az, hogy ő nem akarta, nem pedig az, hogy nem lehetett volna! Mivel volt olyan Auchan, nem is egy, ahol még a kintit is átpörgette velem a nagyon rendes dolgozó, pedig nem kértem, mert én azt egyedül is meg tudom csinálni, ezért nem tartok fel senkit. De nagyon rendes volt, és segíteni akart.
"ha már ennyi pénzt és időt beleölt ebbe a dologba"
Kit érdekel? Ő nem tőled kapja a fizetését, a munkaköri leírásába pedig nem tartozik bele, tehát igen, visszautasíthatja a kérésedet!
"nem cseszek ki a vásárlóval"
Attól, hogy bemész az Auchanba, nem leszel automatikusan vásárló, csak ha vásárolsz is.
Már megbocsáss - kérdező, - de a személyre szabott rigolyád került sokba, nem más ember magatartása generálta a plusz kiadásokat!
Sőt, csapd hozzá a hanyagságodat, - mert nem voltál képes a saját elvárásaidnak megfelelve időben lereagálni egy számodra utólagosan fontosnak vélt részletet!
Egyáltalán nem sértő megállapítás rád nézve, hogy egy felnőtt testben ragadt gyerek vagy, - már csak azért is, mert képes még hisztizni is a vélt igazadért! Magadból csinálsz bohócot, - senki másból, - és mint ilyet, nem tudlak sajnálni! :DDD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!