Penybe kiabált velem és megalázott a pénztáros mert megszegtem egy nem létező szabályukat, ezt megtehetik?
Felpakoltam a szalagra mindent illetve a kartonos sörből és kólából egy-egy dobozzal. Mikor sorra kerültem elkezdett velem kiabálni és rámhivta a biztonsági őrt is, hogy nekem kötelességem mindent felrakni a szalagra mert mi van ha lopok. Így a vevők előtt!
Mikor mondtam akkor mutassák meg ez hol van kiirva vagy leirva akkor mondták sehol de ez a szabály mondta a főnök.
Felhivtam az ügyfélszolgálatot ott is ezt mondták hogy ez a vezetőség utasítása és helyesen járt el a pénztáros.
Kérdés hogyan alázhatnak meg így egy vevőt és a vevönek honnan kellene ezt tudni ha sehova nincs kiirva?
Nem mellesleg a többi boltban ebből még soha nem volt problémám főleg nem hivtak rám őrt és kiabáltak velem a többi vevő előtt!
Itt még mindig azzal van a fő probléma a türhő hangnemen és a megalázáson túl, hogy nem tudnak prezentálni egy írásos szabályt, házirend pontot ami alapján köteles vagyok a kartonos árut a szalagra felpakolni. Amíg ilyen nincs mi alapján kérik? Hogy a főnök azt mondta?
Mégegyszer megkérdezem, ha holnap kitalálják, hogy vetkőzzek le a kasszánál mert a főnök azt mondta azt is köteles vagyok megtenni?
A történet így zajlott. Sorra kerültem, meglátta a karton sört és karton kólát a bevásárló kocsiban és elkezdett kiabálni hogy nekem azt kötelességem felpakolni és hívta az őrt is. És az ilyen hangnem után ne csodálja ha én is felemelem a hangom és kérem a szabályt mi alapján, ha már ott mindenki előtt megalázott és elkezdett velem ordibálni.
Szerintem nem a szabállyal van gond meg hogy nincs kiírva, hanem a pénztáros stílusával. Mit kiabál?
Másik meg, nem tudni te milyen vagy, de ha szépen megkér, akkor gondolom el tudod fogadni. De az is lehet, hogy akkor is belekötsz, és akkor ő ettől lesz ideges.
Múltkor valamelyik üzletben (tuti nem Penny, mert oda nem járok, de már nem emlékszek, melyik) ki volt írva, hogy légyszi pakolj fel mindent a szalagra.
Itt az üzlet a gyökér, amiért képtelenek egy táblát kitenni a kassza elé, mint sok más helyen, meg a pénztáros, amiért ennyire képtelen kezelni egy ilyen helyzetet. A helyedben nem azt kérdeztem volna az ügyfélszolgálattól, hogy hol van erről a papír, mint Demcsák az elhíresült interjúban, mert látod, így neki adtak igazat. A stílust panaszoltam volna be, meg jeleztem volna, hogy elmaradt a kiírás.
"A stílust panaszoltam volna be, meg jeleztem volna, hogy elmaradt a kiírás."
Ez történt.
És erre mondta a telefonos ügyfélszolgálatos, hogy ez a szabály amit a vezetőség hozott és ezért a pénztáros helyesen járt el. És hogy ezt nekik nem kötelességük írásban bárhol jelezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!