Penybe kiabált velem és megalázott a pénztáros mert megszegtem egy nem létező szabályukat, ezt megtehetik?
Felpakoltam a szalagra mindent illetve a kartonos sörből és kólából egy-egy dobozzal. Mikor sorra kerültem elkezdett velem kiabálni és rámhivta a biztonsági őrt is, hogy nekem kötelességem mindent felrakni a szalagra mert mi van ha lopok. Így a vevők előtt!
Mikor mondtam akkor mutassák meg ez hol van kiirva vagy leirva akkor mondták sehol de ez a szabály mondta a főnök.
Felhivtam az ügyfélszolgálatot ott is ezt mondták hogy ez a vezetőség utasítása és helyesen járt el a pénztáros.
Kérdés hogyan alázhatnak meg így egy vevőt és a vevönek honnan kellene ezt tudni ha sehova nincs kiirva?
Nem mellesleg a többi boltban ebből még soha nem volt problémám főleg nem hivtak rám őrt és kiabáltak velem a többi vevő előtt!
"Penybe kiabált velem és megalázott a pénztáros mert megszegtem egy nem létező szabályukat, ezt megtehetik?"
Megtette, nem? Akkor mi a kérdés?
Ez egy új szabály lehet a Pennyben, régebben én is így csináltam, aztán hallottam, hogy az előttem lévőt udvariasan megkérte a pénztáros, hogy mindent pakoljon fel, azóta felrakom.
Ilyen esetben hasonló stílusban kikértem volna magamnak, hogy lopással vádol.
Nekem úgy tűnik, hogy önmagát alázta meg, nem téged.
A valóságban ez úgy működik, hogy 1 kell a lehúzáshoz, és a többit megnézi a kosárból. Milliárdszor néztem már végig a folyamatot. Vagy majd a 8szor 10-20 kilós dolgokat, pl víz rakjak fel mind? :D Ilyen nincs. Ott sincs, csak nem akarták, hogy tovább menj, ezért össze fogtak.
Amúgy általános az emberi butaságban, hogy ha valamiben járatos vagy(, pl mert ott dolgozol), azt hiszed, mindenki más is tudja. Egy biztonsági őr egyszer már majdnem elkalapáltatta magát velem, amiért bevédte a másik biztonsági őrt, amiért én nem hagytam, hogy feltartson. Én egy vásárló vagyok.. Semmi kötelességem tudni semmiféle szabályt, viszont nekik, mint üzemeltetőknek kötelességük informálni engem mindenről, ami elvárás. Amikor pittyeg a dolog én meg állok és bámul rám a nyomika, majd eljátssza, hogy alap tudni, hogy mit hogyan kell, akkor azért ott már nagyon veszélyes dolgokkal játszanak.., velem.
Malajziaban nem kell semmit kiramolni, csak a lopasgatlot leszedetni, ha a Scan & Shop appot hasznalod.
#baszki2023van
39F incel
Számomra itt a fő probléma a tajparaszt viselkedésen és a megalázáson túl hogy senki, még a telefonos ügyfélszolgálat sem tudott nekem prezentálni olyan kiírást vagy házirend pontot amibe ez bele lenne foglalva. Csak azt hajtoggaták hogy anfőnök ezt mondta meg a vezetőség által hozott szabály.
És ha nincs ilyen írott utasítás akkor milyen jogon várják el a vevőtől hogy ezt tudja így cselekedjen?
Vagy ha holnap olyan kedvük van levetetik az ember ruháját meg belenyúlnak a s***embe mert a főnök ezt mondta?
Megkérdeztem volna a pénztárostól hogy:
"És ön szerint ezt ilyen hangnemben kell közölni?!"
"Majd közöltem volna vele hogy ez volt az utolsó hogy itt vásároltam!" És nemes egyszerűséggel elsétáltam volna.
A bevásárló kocsi tartalmát meg majd szépen visszapakolják..
#8
"Felhivtam az ügyfélszolgálatot ott is ezt mondták hogy ez a vezetőség utasítása és helyesen járt el a pénztáros."
"még a telefonos ügyfélszolgálat sem tudott nekem prezentálni olyan kiírást vagy házirend pontot amibe ez bele lenne foglalva"
Bocs, de ennél jobban hogyan jelezzem az ügyfélszolgálaton??? Elmondtam mi történt és NEM nekem adtak igazat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!