Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Pénztárosként , hogyan kezelje...

Pénztárosként , hogyan kezeljem a panaszkodó embereket?

Figyelt kérdés
Főleg idősebbekre jellemző, hogy ha valami nem tetszik neki a boltba nekem kezd el pampogni vagy flegmázni ,mert nem stimmel az ár. Mintha nekem pénztárosként bármi közöm lenne ahhoz, hogy mi történik a boltba. Műszak elején beülök a pénztárba a végén ki szállok és haza megyek egész nap blokolok tehát ezeket nekem feleslegesen mondják. Hogyan kell beszélni az ilyen emberekkel?
2022. nov. 13. 22:19
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
61%
Úgy, hogy segítesz megoldani a problémát, hívod az illetékest stb. Te nem egy kívülálló vagy, hanem a bolt arca számukra.
2022. nov. 13. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
78%
Miért eddig hogy kezelted?
2022. nov. 13. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
82%
Fuh nem irigyellek, én egy másodpercig nem bírnám ezt ki :D
2022. nov. 13. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
52%
Mert mégis kinek mondja a vevő, ha te többet fizettetsz vele, mint ami kivan írva??
2022. nov. 13. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
54%

Az idősek nagyrésze kettőig nem lát sajnos.

Benézik az árat és neked pattognak.

Multinál dolgozol?

2022. nov. 13. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
13%
Minden vevő csak azért megy a boltba, hogy a munkáddal kapcsolatban zaklasson.
2022. nov. 13. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
69%

Nem tanultál kereskedelmet, ugye? Csak úgy beültél a kasszába.

Még a legegyszerűbb tanfolyamon is megtanítják, hogyan kell bánni a vásárlókkal.

Ha árral van gondja a vevőnek, jelzel az üzletvezetőnek. Még akkor is, ha a sor áll.

És igen...közöd van hozzá, mi történik a boltban. Ha hibásan van kint ár, nem úgy, ahogy a pénztárgépben van, akkor kötelességed jelezni a vezetőnek. Nem záráskor, nem másnap, hanem minél hamarabb.

2022. nov. 13. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
24%
Mond, hogy nem tudsz segíteni, forduljon az ügyfélszolgálathoz, vagy, hogy átadod az üzletvezetőnek, és visszahívja, ha hagy elérhetőséget.
2022. nov. 13. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
77%
Azért vásárlóként is qrva irritáló, hogy fizet előtted az öreg, félreáll bogarászni a nyugtát, aztán visszajön pofázni, hogy valami más volt az akciós újságban, és el kell nekik magyarázni, hogy segghülyék.
2022. nov. 14. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
Multinal dolgozom enis penztaroskent, en mar telibeszarom az embereket. Ha valami bajuk van meghallgatom, ha tudom ra a valaszt ket szep szoval lerazom oket (marmint ha hulyek es nem birnak ertelmezni) ha pedig jogos akkor szimplan szolok egy vezetonek es le is van razva. Nem kell tulspiraznod veluk a dolgokat.
2022. nov. 20. 03:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!