Telekom (online) adategyeztetés működik másnak?
Én már lassan egy hónapja próbálgatom domino adategyeztetésemet letudni, beírom a telefonszámomat és egyszerűen nem tudom megcsinálni, mert egyfolytában azt írja ki, hogy:
Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!Ellenőrizd, hogy
- jól írtad-e be a telefonszámot,
- a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
- aktív-e még a számod.
Hát ez nagyszerű.
Írtam nekik,hogy mi a helyzet, az alábbi választ kaptam:"Köszönjük, hogy Ügyfélszolgálatunkhoz fordult és elnézését kérjük a késedelmes válaszadásért!
Technikai hiba miatt nem fogadta el a rendszer hívószámát.
Ezt a problémát javítottuk."
Most már olyan jól működik,hogy mikor egyeztetni akarom ezt a hibaüzenetet kapom"A megadott telefonszám nem Domino előfizetéshez tartozik.
Az adategyeztetés csak feltöltőkártyás ügyfeleink számára kötelező."
Hihetetlen...
Amúgy meg nekem ugye sikerült egy nappal, a levélírás után, de aztán válaszoltak a levelemre :D
Tájékoztatjuk, hogy átmeneti hiba áll fenn az online történő adategyeztetés során.
Előfordulhat, hogy a hívószám, melyet egyeztetni próbál, korábban havi díjas telefonszámként szerepelt rendszerünkben, majd ezután váltották azt át Domino konstrukcióra. Ilyen esetekben sajnos még nem lehetséges az adategyeztetés, azonban munkatársaink dolgoznak a hiba elhárításán, addig is kérjük, hogy legyen türelemmel.
Az okozott kellemetlenségkért elnézését kérjük! Megértését és türelmét köszönjük!
Milyen nyugodtak, tehát elnézésüket kérik jó pár dominóstól, kiknek megszűnik majd a száma. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!