Telekom (online) adategyeztetés működik másnak?
Én már lassan egy hónapja próbálgatom domino adategyeztetésemet letudni, beírom a telefonszámomat és egyszerűen nem tudom megcsinálni, mert egyfolytában azt írja ki, hogy:
Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!Ellenőrizd, hogy
- jól írtad-e be a telefonszámot,
- a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
- aktív-e még a számod.
Kb egy hete csinaltam meg, azon kivul hogy elsore kihagytam anyam masodik utonevet minden siman ment :D
Feltoltos vagy? Amugy van egy ingyenes szam, ha mas nem ott el tudod intezni
Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd! Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot!
Online a telefonszamnal a 06 30 ott van, az utolso 7 szamjegyet irtad be?
Szintén ez a problémám.
Írtam nekik Facen, az alábbi sablon szöveget küldték már 2 hete, de azóta sem működik...
"Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Sajnos egyes Előfizetőink hibát (például: Általános hiba, Felhasználói azonosító hibás vagy nem létezik, Nem megfelelő telefonszámot adtál meg) tapasztalhatnak az adataik megadását követően! 😞 Szakembereink már dolgoznak a probléma megoldásán, mely várható egy héten belül megtörténik. Kérjük, hogy mindenféleképpen jelezz nekünk vissza, ha sikeres (vagy egy hét múlva is sikertelen) volt az adategyeztetés. Nagyon szépen köszönjük a türelmedet és megértésedet! "
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!