Az online Domino adategyeztetés működik valakinek?
Az jó...
Megpróbáltam a telekom fiókba is belépni, arra meg azt írja, hogy "A felhasználói azonosító hibás vagy nem létezik."
Egy hónapja még be tudtam lépni minden hiba nélkül!
A telefonszámom biztos jó, tudok is róla hívást kezdeményezni. Pénz is van rajta, ami még december végéig lebeszélhető.
Ötletem sincs, miért nem fogja el a számom online sehol a telekom...
Szerintem nálam az a gondja hogy nem stimmel szem.ig.számom, mert az igazolványom lejárt azóta hogy a dominót vettem.
Erre valamiért nem gondolhattak...
Hívtam őket telefonon, de nekik is hibát írt ki a rendszer. Nyilván ők is ugyanazt látják, mint én itthon, szóval feleslegesen hívtam őket. :(
Holnap bemegyek személyesen is, de ott is ugyanezt fogják elmondani, hogy a szám nem megfelelő, miközben meg de, hiszen ARRÓL HÍVTAM ŐKET BASSZUS!! Hogy ne lenne már jó a szám, ha tudom őket hívni?!
Azt hiszem, vennem kell egy másik feltöltőkártyát és ennek a telefonszámnak meg búcsút inthetek... :( Csak tudnám mit csesztek el a rendszerben, hogy az eddig tökéletesen jó telefonszámom most már semmire nem jó náluk? :( Mindenesetre az új telefonszámom nem a Telekomnál lesz az biztos! Ez egy isteni jel arra, hogy ideje szolgáltatót váltanom.
Nekem sikerult es a csaladtagjaimnak is, DE nem jott rola ertesites, hogy elfogadtak e vagy sem. Azt irjak az elso munkanapon, megkapjuk arra a hetre az ingyenes hetvegi beszelgetesrol az sms-t, illetve par napon belul a visszaigazolast smsben es emailben, hogy sikerult az adategyeztetes. Ehhez kepest kb 1-2 hete csinaltuk (nem emlekszem pontosan, es meg semi..)
Nektek sikerult?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!