A Telekom feltöltőkártyás dominó csomagnál konkrétan kiket érint az évenkénti adategyeztetés?
Még januárban kaptam egy üzenetet, ami még csak ilyen tájékoztató jellegű volt konkrétan nem tudom már mi volt benne mert már nincs meg az üzenet, de valami olyan volt a végén, "majd ha konkrétabb teendőm lesz akkor majd értesítenek addig további teendője nincs" azóta igaz semmilyen ehhez a témához kapcsolódó üzenetet nem kaptam!
Viszont utána olvastam erről részletesebben a weboldalon és ott részletesebben le volt írva, hogy minden kártyás ügyfélnek meg kell csinálni ezt az adategyeztetést!
Most azért is tettem fel ezt a kérdést mert eléggé meg vagyok kavarodva mivel felhívtam egy ügyfélszolgálatot, és efelől érdeklődtem és ott azt mondták, hogy nem is június 30.áig kell hanem már február 28.áig, pedig nem értem mert én erről semmilyen üzenetet nem kaptam, majd egy nap múlva újra vissza hívtam és ott már egy másik hölgy utána nézett az előfizetésemhez kapcsolódó adatoknak aki azt mondta, hogy, nekem semmilyen teendőm nincs ha azóta nem értesítettek márpedig engem azóta nem értesítettek!
És a másik, hogy már viszont megint teljesen másfajta infókat adott nekem azt mondta, hogy nekem semmit nem kell csinálni ugyan is az előfizetés az én nevemen van, a szerződéskátékör minden adatot meg is adtam és ez csak azokra vonatkozik akik erről konkrét értesítést kaptak vagy akinek több mint 10 sim kártya van a nevén vagy esetleg nem is az ő nevén van!
Bocsi a hosszú szövegért csak biztosra akarok menni, hogy most akkor mi van egészen pontosan esetleg mást is értesítettek ez ügyben vagy esetleg értesült valahonnan, mert egyébként egyszerűbb lett volna megtenni ezt az adategyeztetést csak az a probléma, hogy kis faluban lakom, ahol hozzám a legközelebbi Telekom üzlet az majd 30km
Nem tudják, hogy mit kéne csinálni. Kormányrendelet van, de gyakorlat még nincs. 2 Telekom üzletben voltam, 3 e-mail-t írtam, 2-szer beszéltem telefonos ügyfélszolgálattal. Ugyanígy összevissza írtak, beszéltek.
Olyan (általam tippnek érzett) válasz is volt, hogy majd internetes felületen is elvégezhető lesz az azonosítás. (?)
Azt hittem, tudják miért írnak. Kiderült: sokat feltételeztem róluk. Már nem érdekel. Milliós nagyságrendben vagyunk, ennyit csak nem zárnak ki a szolgáltatásból.
Hát igen engem is ugyan úgy felhúzott, de nem is értem ha már Magyarország egyik vezető mobilszolgáltatója, akkor erre képtelenek, hogy ezt elintézzék, vagy normálisan elmagyarázzák!
Első körben február 20. áig kellett volna bemennem, de az az ügyintéző akivel beszélgettem, szerintem utána sem nézett csak úgy találomra rávágta, és azt mondta, hogy igen így már sajnos 8 napom maradt, és hogy menjek be egy telekom üzletbe csak azért, hogy ezt megcsinálják ami kb 30 km ide4
És kérdeztem hogy ez hogyan lehet, akkor most aki kártyás az mindenki csődüljön be, majd azt is megemlítettem, hogy ha már megvan a rendelet, akkor az online felületen ez még miért nem elérhető mindig, azt mondta, sajnos ez még nem, de ha meg is szűnik a számom még utána egy darabig vissza tudják kapcsolni!
De most komolyan ee az egész terrorista izé, egy nagy marhaság, majd pont így szűrik ki igaz, egy kis faluban biztos valaki pont az én nevemre 1 sim kártyát vett, aki terrorista, és akkor kikkel van megint kiszúrva!
Szerintetek mit kellene csinálnom menjek 30 kilométert, hogy most akkor mivan, mert nagyon nem szeretném, hogy megszűnjön a számom!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!