Én már lassan egy hónapja próbálgatom domino adategyeztetésemet letudni, beírom a telefonszámomat és egyszerűen nem tudom megcsinálni, mert egyfolytában azt írja ki, hogy:
Nem megfelelő telefonszámot adtál meg!Ellenőrizd, hogy
- jól írtad-e be a telefonszámot,
- a Domino előfizetésed számát adtad-e meg (havi díjas előfizetések esetén nincs szükség adategyeztetésre),
fúh nekem nem jó még mindig, és attól tartok hogy nem is lesz jó -.-
2017. jún. 7. 11:04
42/56 anonim válasza:
még mindig nem, de egy fokot javítottak az online részen...majd az utolsó napok egyiében megéljük, hogy normális adatbázislekérdezést raknak össze...
2017. jún. 9. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
43/56 A kérdező kommentje:
Update! Jah mégse...
Még mindig nem működik, 20 nap van vissza, abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán tudnak erről a hibáról:D A boltba is leráznak mert ők se tudnak mit kezdeni :D
Majd az utolsó napokba felzaklatom őket ahol csak tudom, de most nincs kedvem ilyenekkel foglalkozni, tökre gáz az egész rájuk nézve -.-
2017. jún. 10. 22:09
44/56 anonim válasza:
Kaptam egy SMS-t hogy sikeres volt az adategyeztetés! Pedig már egy hete feladtam a próbálkozást, a számom egyszer sem fogadta el... Szóval nem tudtam egyeztetni, de szerintük meg igen. :D Ennek mindenesetre örülök. Remélem, jövőre nem ismétlődik meg ez az egész!
2017. jún. 12. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
45/56 anonim válasza:
királyság, én a mai nap átléptem a 10 es határt, és eddig 13 szor próbálkoztam XD
2017. jún. 12. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
46/56 A kérdező kommentje:
Nah a 30-40-ik probalkozasra elvileg androidrol chrome bongeszobe sikerult megcsinalni az adategyeztetest, ugyhogy kaptam SMS-t hogy minden oke, meg emailt is, de olyan emailt is kaptam, hogy valami elofizetest levalasztottak, erdekes, de sikerult, nah de lehet azert mert az oldalukon irtam nekik egy emailt, aztan valamit babraltak, mert forumon irtak h irni kell nekik es kuldenek egy egyedi linket amin keresztul meg lehet csinalni, hat meg nem valaszoltak, de mar nem is kell, (lehet igy valaszoltak).
2017. jún. 13. 09:45
47/56 anonim válasza:
Hol irtal nekik?
2017. jún. 13. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
48/56 anonim válasza:
Bezzeg amikor én írtam nekik a fórumon, arra nem is válaszoltak. De gondolom, időközben megunták, hogy mindenki zaklatja őket és automatikusan adategyeztettek a régi előfizetéseseknek, ezért írtak nekem is SMS-t, hogy sikeres volt az adategyeztetés, ami soha meg se történt. XD Legalább van egy bizonyítékom rá, amivel tudok panaszkodni, ha mégis megszűnne a szám a hó végén. :)
2017. jún. 13. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
49/56 anonim válasza:
Vaa sikerult.
Tipp:
Ha ketto keresztneved van, ird a keresztnev reszhez mindkettot egymas utan. Ugye nincs hely csak egy vezetek, es egy keresztnev sav. De a masodiknak nincs, ezert en a 15 probalkozas utan idegessegemben beirtam es sikerult...lol
2017. jún. 13. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
50/56 A kérdező kommentje:
A főoldalon valahol a segitseg menupontba lehet irni nekik, az oldalon keresztul, a teloszamot email cimet megadsz aztan a kifejted a problemadat es elkuldod
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!