Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » En azt olvastam a neten hogy...

En azt olvastam a neten hogy a nyomi férfiatlan fiuk azert olyanok amilyenek mert az apjuk nem törődött veluk nem vett részt a gyereknevelesben. Szerintetek ez igaz?

Figyelt kérdés
Pl ha az apa elhagyja a családot. Vagy nem hagyja el csak leszarja gyereket nem tanítsa meg pl semmire igy lesz ezekből a gyerekekbol nyomi pasi. En ezt olvastam erdekelne hogy ez igaz e?

2016. ápr. 21. 14:00
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
76%

"Igen is, a nemi szerepeket át kell adni idejekorán."

Persze, nehogy összezavarja a szerepeket. Tanulja meg gyerekfejjel, hogy lánynak a konyhában a helye?

MILYEN szerepeket?

Én mérnök vagyok. Nő. Gyerekkoromban is a fiúknak szánt szerelős, barkácsolós játékokat szerettem. Szerencsére a szüleim nem voltak olyan maradiak, hogy a babázást és játékkonyhát erőltessék. A foci viszont valóban nem érdekel, mint ahogy sok pasit sem.

És még csodálkoznak a férfiak, hogy a nők egy része ügyetlen bizonyos dolgokhoz. Hát nem csoda, ha gyerekkortól tiltják, elterelik tőle.

A fiú gyerek is ugyanúgy tevékenykedhet a konyhában, sőt tegye is, ha nem akar önellátásra képtelen, kiszolgálást elváró felnőtt lenni.

2016. ápr. 21. 18:45
 22/25 anonim ***** válasza:
88%

"Az viszont Magyarországon gáz, hogy a férfiak mennyire nem nevelik a gyereket, vagyis mennyire nem foglalkoznak azzal, hogy több minőségi időt töltsenek a fiú gyerekükkel,"

Ezzel viszont egyet értek, azzal a kitétellel, hogy a lány gyerekükkel is ugyanúgy foglalkozzanak. Mindenkinek más az érdeklődési köre, nemtől függetlenül, de az azért elég ritka, hogy ne legyen metszet.

2016. ápr. 21. 18:49
 23/25 anonim ***** válasza:

Miért nézed le ennyire azokat a nőket, akiket nem ismersz?