Miért van az, hogy mindenki pénzt akar csinálni és nem értéket teremteni?
Heti 3-5 kérdés van hogy milyen vállalkozásba érdemes fogni...miért nem azt kérdezik maguktól hogy milyen értéket tudok teremteni amiért mások fizetnek?
Pl. egy webshop, ha jó árakkal és megbízhatóan működik, akkor értéket teremt. De ugyanez igaz egy cukrászdára is. Vagy bármilyen más üzletre.
Ha pedig van érték, akkor azért az emberek fizetnek, tehát van pénz is...de ha a pénz a kiinduló pont, akkor hogyan várja valaki hogy sikeres lesz?
Remélem nem veszed személyeskedésnek, de utánanéztem a tevékenységednek mivel szakértőnek állítod be magadat a kereskedelem terén.
Az a GigaStore Bt. volt a te webshopod ami
2007-ben 977e Ft
2008-ban 532e Ft
2009-ben 687e Ft
veszteséget termelt?
A webshop halmazból kizártad a Tescot a webshopon kívülre helyezve, nem abba is belefoglalva.
A Tesco eleme a webshop halmaznak is, mivel két üzleten kívüli kereskedelmi tevékenységet (ha már annyira szakszerű akarsz lenni) is folytat, ami közül az egyik ráadásul nem is webshop.
De magyarázd meg nyugodtan a "bizonyítványod"...
Leginkább magadnak, mert úgy tűnik, az eredeti fenti kérdésedtől már valahol nagyon távol jársz, ami egyrészt magadnak okozott offtopic, másrészt inkább trollkodás, semmint ésszerű vita így ebben nem lennék partner a továbbiakban.
"A Tesco eleme a webshop halmaznak is, ..."
Fordítva, a Tesco halmaz egyik eleme a webshop! A "webshop" az elem, nem halmaz!
Nem lett kizárva semmi!
Igen. És gondolj bele, hogy a válság ellenére sem került felszámolás alá 9 éve, hanem folyamatosan javuló eredményeket produkál, többek között a korábban is bemutatott megoldásokkal, hiába hogy nem teremt tulajdonosi értéket :-))
Örülök, hogy megint sikerült elkerülnöd a kommunikációddal a konkrét halmazelméleti mellényúlásodat.:-)
Nem állítottam be magam szakértőnek, csupán 9 éves tapasztalati útról beszéltem, adott szakterületen (e-kereskedelem), amiről te próbálgatsz elméleti matematikával megbizonyosodni, hogy értéket teremtő tevékenység.
Vagyis a kereskedelem az maga a Tesco ezek szerint?
:-))
Ezt Te írtad:
"1B) Minden [webshop] [kereskedelmi tevékenység]. "
Ennek nem volt eleme a Tesco, míg ennek igen:
2B) Nem minden [kereskedelmi tevékenység] [webshop].
Ami természetesen igaz, mert a webshop-on kívül létezik pl. Tesco is
"1B) Minden [webshop] [kereskedelmi tevékenység]. "
"Ennek nem volt eleme a Tesco, míg ennek igen:
2B) Nem minden [kereskedelmi tevékenység] [webshop]. "
Dehogynem. Az 1B) állítás azt mondja ki hogy "minden webshop eleme a kereskedelmi tevékenység halmazának". A 2B) állítás pedig azt mondja ki hogy a kereskedelmi tevékenység halmazának vannak még más elemei is a webshop-on kívül.
Mindkét esetben ugyanarról a halmazról van szó.
Még annyit kiegészítésnek, hogy a Gisatore Bt, mindösszesen 2006 októberétől 2007 decemberéig volt webshop.Ezt követően nem egy webshop volt, hanem egy székhelyen és egy telephelyen is működő számtech üzletek és szervizek, majd egyéb informatikai szolgáltatásokat nyújtó vállalkozás, ami 2009-től másodállásban, újra csak webáruházként működött tovább, 2011-től pedig eladásra került, teljes beszállítói körrel és egyebekkel "tulajdonosi értéken", újjá szervezve.
Megint csak a változók miatt tartottam szükségesnek megjegyezni, mivel így nem helytálló a "Te webáruházad volt" kifejezésed.
Én is ép ezt mondom..
2/B
"vannak MÁS elemei is, pl. Tesco"
Tehát a Tesco állításod szerint MÁS, mint a webshop.
Miközben a Tesco maga is webshop, vagyis nem MÁS attól! Nem érzed még mindig kétségesnek a dolgot?
Nézd csak, rajzoltam egy nagyon egyszerű diagrammot ami bemutatja az elemek és részhalmazok kapcsolatát:
Minden fekete pont egy kereskedelmi tevékenységet jelöl (webshop, katalógus értékesítés, hagyományos bolti kiskereskedelem, nagykereskedelem, stb.)
Ez az eredeti válaszom vizualizációja (#90). Azóta sincs hozzáadva semmi kiegészítés, korrigálás, semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!