Csak én érzem kevésnek ezt a fizetést?
43
Kérdező, ez nem vicces, hanem jó anyagi döntés.
Nekünk is volt olyan életszakaszunk, hogy nem tartottunk autót, közel egymillás nettóval kettőnknek.
Mert fölösleges dugóban ülni, és olcsóbb alkalomszerűen taxizni és autót bérelni, mint fenntartani egy autót.
Igen, kérdező, én is azt látom, hogy nagyon sok városi nem ismeri a vidékiek életét, nem képes a helyzetükbe belegondolni magukat.
Nem tudják, hogy kisebb vidéki településekről du 6 órakor elmegy az utolsó busz - ha pl. este 8-kor rosszul lesz valaki, akkor nem lehet biciklivel bevinni a közeli városba.
Meg azt sem értik, hogy este 8-kor elmegy az utolsó busz a kisvárosból a faluba és utána se kép, se hang - nem pedig 10-20 percenként jár a busz.
Nincs dugó - de közlekedési lehetőség sem.
Mint ahogy azt is figyelmetlenül olvasták, hogy a benzinpénzt kifizetik - egyszerűen csak Neked ugrottak ...
@43 Mit változtat ez azon, hogy 10+ évet dolgozol azért az életedből, hogy legyen egy autód? A kérdésem az volt, hogy szerinted ez vállalható kompromisszum-e vagy érdemesebb összebeszélni a faluban valakivel, aki ugyanarra megy és szétdobni a költségeket.
Szerintem nem igénytelenség, hogy azt a nagyjából 2.5 millió forintot, amit egy szakadt kisautó fenntartására költöttem volna, a bankban tartom befektetésekben. Ha bármi baj érne, egy évig munka nélkül is tudnám fizetni a rezsit, lenne kajám, nem kellene nélkülöznöm. Kontra 5 éve járhatnék egy 16 éves Clióval munkába. Nem ugyanaz a liga szerintem.
Nekünk van egy 23 éves autónk. Már "véres" a torka. Halál lesz nekünk is, ha behal, mert hogy egy másikat nem fogunk tudni venni, az biztos. Még használtat sem.
Falu, napi 6 busz a városba oda plusz vissza, mindenért utazni kell.
Nem laknék itt, de hát ilyen ingatlan árak mellett váltani sem könnyű, és amúgy sem.
Betanított munkáért szerintem átlagos a fizetés, nem kevés, de nem is sok.
45
Igen, a taxi másutt sem olcsó. De még havi 4-5 taxi is olcsóbb, mint megvenni és fenntartani egy autót.
46
Sokan ismerik a vidéki tömegközlekedést, mégis megoldják autó nélkül. Nevetséges 140 ezer nettóból autót fenntartani, mert nem futja.
46
1, Ha valaki rosszul lesz, ami egy életben egyszer (sem) fordul elő, akkor mentő/taxi.
2, Ha este akarsz közlekedni, amikor nincs tömegközlekedés, akkor taxi, alkalomszerűen. Itt a munkábajárásról volt szó.
3, A benzinpénz fizetése kizárt, hogy a teljes költség térítését jelenti. Szerintem max. x ft/km. ÉS még akkor is ott vannak az egyéb költségek, mint vételár, szervíz, nyári/téli gumi, amortizció, alkatrészek, olajcsere, mosás, stb. Azt ki fizeti?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!