Telekomnál, Telenornál egy értékesítő mennyi fizetést kap?
Ebben dolgoztam sok évig.
Nem a fizetéssel van baj, viszonylag jól fizet a Call center-es munka.
Iszonyat magas az elvárás.
Tehát: rengeteg dolgot kell tudni. Nem a telefonok, meg a tarifák a lényeg hanem a problémamegoldó képesség.
Egyszerűen szinte mindent kell tudni: a tarifákon (számtalan ilyen olyan csomag, rengeteg szolgáltatás, ezek kombinációja) hanem pl. számlapanaszt kell megmagyaráznod perceken belül.
Ezen kívül: szinte minden betelefonálonak el kell adnod valamit amit kér Tőled a cég.
Magyarán ha kell ha nem rátukmálni..
A vezetőség folyamatosan monitorozza a teljesítményedet: időre kell dolgozni, és bárkmikor belehallgathatnak a hívásba hogy hogyan oldottad meg.
Természetesen rendszeresen kapod a visszajelzéseket a munkádról íásban, szóban.
Lehet hogy ezeket tudtad, nem elriasztani akartalak de ez az igazság.
A fizetést tekintve a Telekom fizet legjobban, de mégegyszer hangsúlyozom nagyon nehéz munka, főleg hosszú távon.
Ki beszélt call centerről előző?
Egyébként rengeteg franchise van, általában minden vállalkozónál garantált bérminimum körüli alapbér+jutalék+cafeteria
anyavállalat által üzemeltetett boltoknál állítólag magasabbak a bérek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!