BKV villamosvezető 8 általánossal?
210 :)
Amúgy 210: Nevelőapám testvére jóban van a Kálmán Zoltánnal. :D azt mondta, ha gondolom, bemegy hozzá az érdekemben. :D megéri?
Ha tényleg jóban van vele és tud vele beszélni akkor mindenféle képen megéri! :)
Viszont csak akkor vállald ezt be ha a tanfolyamot végig fofod vinni, mert ha a hatósági vizsgán kib@sznak akkor az nagy égés lesz faterodnak meg a cégnek is. :D
Ő szokta válogatni az embereket meg Pálfi Éva. :)
Persze ha komolyan gondold meg minden akkor érdemes beszélnie az érdekedben mert akkor nem 50 50 % esélyed lesz mint akik oda mennek hanem
80-90 % od lesz! :)
210 :)
Ne legyen lelkiismeret furdalásod! :)
Az RTL hez én is csókkal kerültem be.. :P
Teljesen mind1 hogy hogy kerülsz be csak ne mond senkinek ott a tanfolyamom hehe . :D
Mondjuk nekem mondhatod mert engem nem zavar, a jó munkák ma már kapcsolatokon alapszanak sajnos ilyen villágba élünk nem kell ez miatt aggodalmaskodnod!
De vigyázz ha villamosozol azt se mond senkinek hogy csak 1-2 évig vagy ott majd ki lépsz ha ki szeretnél..
Nem kell mondani mert akkor nem vesznek fel ismerem őket nekik hosszú távra kell az ember!
Ha meg már 2 évet ott vagy szerintem 5-10 évig ugy is ott maradsz fiatal vagy rá érsz 35 évesen is metróvezetői vizsgát tenni addig cserélődnek a vezetők is remélhetőleg mondjuk ezek olyanok mint a csótányok ki írtani sem lehet őket! :)
Ha már villamosozni fogsz nem fognak fel venni a metróhoz és ha már volt BKV s multad akkor sem ezt tudom sajnos 100% ra. Tehát érdemes megfontolni! :)
A jelenlegi helyzet sajnos ez . :P
Az hogy mi lesz később ki tudja, amugy azért nem fogsz tudni át kerülni, mert ha te átmész akkor a BKV nak a metrós tanfoylam időd alatt is fizetnie kelene az átlagot, hiába mondod azt hogy neked nem kell fizetés, nem fog akkor sem beleegyezzni mert a BKV jogilag nem szeretne egy ember miatt bukni adó csalás stb. :P
A metrónál is el végzel egy járművezetői tanfolyamot vahonta kapnád a lovét, a minimárbért a semmire csak hogy tanulsz ez nem éri meg nekik.
Ezért szünt meg az áthelyezés, mitgondolsz nekem hogy van ennyi jogosítványom? :)
Több időt töltöttem el tanfoylamookon egyes helyeken mint amennyit dolgoztam benne .. :D
És persze a fizetés a minimálbér járt így is ugy is..
Amugy amig a Szíva György ott van esélytelen az egész.. a csókjait viszi be a metróhoz utcáról nem igen vesznek fel, meg áthelyezéssel sem ezeket tud.
Ahogy mondják a BKV nem átjáróház..
Régen nagyon régen jó volt valaki BKV buszozott ki lépett 2 évig nem mehetett vissza de le telt a 2 év mehetett mondjuk trolivezetőnek új tanfolyam stb. :)
Persze ha nem rendkivülifelmondással külték el mondjuk pia végett azzonali hatályal. :D
"Mondom az f@sza azt sem tudom mi hol van rajta . :)
Azt mondta az akkori bosnyákos szolgálatvezető nem érdekli van 10 percem nyomogassam össze vissza a gombokat és fedezzem fel azt a villamost is kell az ember ez van. :DD "
:D:D Ez kellemes lehetett:))
Az is jó, amikor egy buszvezetőt elküldenek olyan vonalra, hogy fingja nincs merre kell menni:D
Ezek szerint akkor te voltál az angyalföldi kocsiszínben? 14-es vonalon vezettél?:)
210:)
14 esen is voltam jó párszor igen.. csak azóta amióta az idióta gyerek el rántotta az öregaszonyt maga alá rántotta a villamossal azóta haláljáratot csináltak abból sajnos..
Na kkor válaszolgatok! :)
Az is jó, amikor egy buszvezetőt elküldenek olyan vonalra, hogy fingja nincs merre kell menni:D
Ez igaz! Velem is volt olyan helyre küldtek azt sem tudtam hova kell menni az utasok meg össze vissza mondták a saját hülyeségüket hát fogalalkoztam én vele mentünk azt ennyi.
A buszt nem ajálom embertelen körülmények vannak!
Fölleg kelenföldön esnek szét a buszok egyik sz@rabb mint a másik.
Azt meg hozzá teszem hogy a B mellé neked meg kell csinálni a C t és a D t is meg a PÁV 2 est ileltve a GKI Gépjármű Képesítési Igazolvány!
Elég huzzos vizsga egyszer a D nél a forgalmi vizsga 90 perc meg a GKI nál is kell vezetni, szerencsére nekem nem mert 2008 szeptember elötti a D s jogsim az az márciusi ugyhogy nem estem bele sajnos de majd az ismeretfeljujító fog kelleni 2013 tól, addig jó még a papir alakú belföldi szolgáltatói igazolás is! :)
Ja és nem kell vezetni csak elmélet van benne szerencsére. :)
Nem javaslom a buszt semmi szín alatt régen jó volt mostmár egyre szarabb..
Legjobb vonalak kelenföldön vannak amugy, persze ott is van egy két sz@r..
De egy ilyen délpesti garázs mit ad? 99 es 194 es? :P
Ahol mindig megy a balhé utasok verik egymást, és ha te mersz szolni még téged is le vágnak a buszról. :D
A troligarázs is sz@r busz vonalakat ad, példa: 20 as péntek szomba este menj rajta végig.. tele van sáskával csővessel ott verik egymást .. nem egy leányálom az ! :)
Szerintem ne menj buszvezetőnek.. ha megütöd az utast azzonali hatályal kivágnak!
Én le beszéllek róla mert tudom mit szenvedtem a busznál, akkor menj trolizni, ha meg idővel megcsinálod a D t ne hangoztasd senkinek képesek és be tesznek besegítőbe nem éri meg.
Nincsenek ugy megfizetve a buszosok..
És a vonalos este 10 után vannak problémás járatok.. szihikailag megviseli az emebrt elég rendesen higyjétek el . :DD
Metró, MillFav, Hév, Villamos, Troli maradjatok a kötött pályásnál, jobb kulturáltabb a környezet is, meg minden.
Jó persze vannak sz@r villamosvonalak is, de nem annyi mint buszba, a busznál minden sz@rért mennek oda az utasok kopogtatnak ez hol van az hol van stb.. :D
A villamosos metrós magára zárja a fülkét azt cső a kutya nem fog b@sztatni ott.. De te tudod :)
210 :)
Akkor nem kell be mutatni hogy milyen..
A nemzetközibuszozás elég tréé szerintem.. csak vezettetnek vezetési időket be nem tartatják csak menj.
Ezért van annyi buszbaleset meg kamionbaleset is, lehet vele keresni az igaz, de ha én kölföldre fogok menni nem soffőrként vannak jobb munkák is, a vezetés annyiból nem jó hogy hajtanak.
Meg hát ugye jó helyismeret kell meg ilyenek, azon belül meg botváltos buszok vannak nem autómata mondjuk engem az nem zavarna ha olyan lenne a körülmény is hajtják őket azért nem csinálnám azt. :)
Viszont még egy titkot elárulok nektek!
Ha van mondjuk B+C jogsid te ugy gondolod hogy a BKV nál szeretnél ingyen D t tenni meg kapnád persze be iskoláznának meg minden.
De van egy EU s szabályzat, ugyan is a BKV nál csak autómata váltós buszok vannak így te autómatán fogsz vizsgázni, az azt jelenti hogy hátul a 12 es mezúőbe le lesz korlátozva a D kategóriád 78 as korlátozással!
A D1 és a D is!
Az az autómata váltós buszt nem vezethetsz vele, ha szeretnél vezetni botváltost akkor mégegyszer el kell menni tanfolyamra, és tenni egy rutin illetve egy forgalmi hatósági vizsgát.
Ilyen szempontból nem éri meg a BKV nál megszerezni a jogsit.
2008 elött persze mindenki teljesértékű D kategóriát kapott nem volt korlátozva egy sem!
Ezt is csak azért találták ki mert sokan a BKV nál le vizsgáztak, és kiléptek el mentek máshova busztvezetni jó vagy több pénzért.
Erre érdemes figyelnetek, ezt sem mondják el csak akkor fogjátok tudni amikor már a tanfolyam vége van.
Addig nem villágosítanak fel senkit erről! :)
Ezt onnan tudom hogy az egyik Óbudás diszpécser nem tudott a transzmanhoz menni, mert 74 es korlát alatt volt a D je BKV s jogsi..
Azt sem tudta mi az :D
Közölték vele a saját szakállára kell egy vizsgát tenni hatóságit rutin forgalom, jah és közel több mint 100 ezer ft volt.. :D
És ez csak egy külömbözeti vizsga lenne, de ugyan ugy meg kelett neki szenvednie mint egyszer a BKV s vizsgán.
Amugy a jogosítvány kódok itt vannak amiket alkalmaznak! :)
Vezetői Engedély Kódok:
01 Látásképesség korrekciója és/vagy védelme
01. 01. szemüveg
01. 02. kontaktlencse/kontaktlencsék
01. 03. védőszemüveg
01. 04. homályos lencse
01. 05. szemtakaró
01. 06. szemüveg vagy kontaktlencse
02 Hallókészülék, beszédjavító/segítő eszközök
02. 01. hallókészülék egy fülben
02. 02. hallókészülék mindkét fülben
03 Művégtagok
03. 01. felső művégtag(ok)
03. 02. alsó művégtag(ok)
04 Feltétel: érvényes orvosi engedély megléte
05 Gépjárművezetés korlátozása egészségi okok miatt (kötelező alkódok)
05. 01. csak nappali vezetésre korlátozva (pl. napkelte után 1 óra és naplemente előtt 1 óra közötti időszakban)
05. 02. gépjármű-vezetési korlátozás a vezető lakásától meghatározott távolságig vagy városon, egy adott településen belül
05. 03. gépjárművezetés utasok nélkül
05. 04. gépjárművezetés sebességkorlátozással
05. 05. gépjárművezetés kizárólag egy vezetői engedéllyel rendelkező személy jelenlétében
05. 06. pótkocsi vontatása nem engedélyezett
05. 07. a gépjárművezetés autópályán nem engedélyezett
05. 08. szeszesital-fogyasztás tilalma
10 Erőátvitel átalakítása
10. 01. kézi működtetésű erőátvitel
10. 02. automatikus erőátvitel
10. 03. elektronikus vezérlésű erőátvitel
10. 04. átalakított sebességváltókar
10. 05. szekunder sebességváltómű nélkül
15 Tengelykapcsoló átalakítása
15. 01. átalakított tengelykapcsoló-pedál
15. 02. kézi működtetésű tengelykapcsoló
15. 03. automata tengelykapcsoló
15. 04. kiiktatható/lehajtható tengelykapcsoló-pedál
20 Fékrendszer átalakítása
20. 01. átalakított fékpedál
20. 02. megnagyobbított fékpedál
20. 03. bal lábbal működtethető fékpedál
20. 04. cipőtalphoz illeszthető fékpedál
20. 05. megdöntött fékpedál
20. 06. kézi működtetésű szervofék (átalakított)
20. 07. megnövelt hatásfokú szervofék használata
20. 08. szervofékbe épített megnövelt hatásfokú vészfék használata
20. 09. átalakított kézifék
20. 10. elektromos működtetésű kézifék
20. 11. lábbal működtethető (átalakított) kézifék
20. 12. kiiktatható/lehajtható fékpedál
20. 13. térddel működtethető fék
20. 14. elektromos működtetésű szervofék
25 Átalakított gázpedál
25. 01. átalakított gázpedál
25. 02. a cipőtalphoz illeszthető gázpedál
25. 03. megdöntött gázpedál
25. 04. kézi működtetésű gázadagoló (gázkar)
25. 05. térddel működtethető gázpedál
25. 06. szervo rásegítéses gázpedál
25. 07. a fékpedáltól balra elhelyezett gázpedál
25. 08. baloldalt elhelyezett gázpedál
25. 09. kiiktatható/lehajtható gázpedál
30 Átalakított kombinált fék-gázpedál
30. 01. párhuzamos pedálok
30. 02. azonos (vagy majdnem azonos) síkban elhelyezett pedálok
30. 03. síkban elcsúsztatható gáz- és fékpedál
30. 04. síkban elcsúsztatható, magasított gáz- és fékpedál
30. 05. kiiktatható/lehajtható gáz- és fékpedál
30. 06. megemelt padlózat
30. 07. fékpedál mellett megfelelő távolság hagyása
30. 08. fékpedál mellett a művégtagnak megfelelő távolság hagyása
30. 09. fék- és gázpedál előtt távolság hagyása
30. 10. sarok- vagy lábfejtartó
30. 11. elektromos működtetésű fék- és gázpedál
35 Átalakított kezelőgombok (világításkapcsoló, ablaktörlő-mosó, kürt, irányjelző stb.)
35. 01. vezetést és ellenőrzést nem akadályozó kezelőgombok
35. 02. a kormánykerék elengedése nélkül működtethető kezelőgombok
35. 03. bal kézzel a kormány elengedése nélkül működtethető kezelőgombok
35. 04. jobb kézzel a kormány elengedése nélkül működtethető kezelőgombok
35. 05. a kormány, a kombinált fék- és gázpedál mechanizmusok kezelése mellett működtethető kezelőgombok
40 Átalakított kormányszerkezet
40. 01. hagyományos szervokormány
40. 02. megnövelt hatásfokú szervokormány
40. 03. kormányszerkezet működtetése speciális biztonsági rásegítő rendszerrel
40. 04. meghosszabbított kormányszerkezet működtetése speciális biztonsági rásegítő rendszerrel
40. 05. átalakított kormánykerék
40. 06. megdöntött kormánykerék
40. 07. függőleges kormánykerék
40. 08. vízszintes kormánykerék
40. 09. lábbal működtetett kormány
40. 10. alternatív átalakított kormányzás (pl. joystick stb.)
40. 11. markolat a kormánykeréken
40. 12. kéztámasszal ellátott kormánykerék
40. 13. állítható kéztámasszal ellátott kormánykerék
42 Átalakított visszapillantó tükör
42. 01. külső (jobb vagy bal oldali) visszapillantó tükör
42. 02. a sárvédőre szerelt külső visszapillantó tükör
42. 03. belső kiegészítő visszapillantó tükör a forgalom megfigyelésére
42. 04. belső panoráma tükör
42. 05. holttér ellenőrzésére felszerelt visszapillantó tükör
42. 06. elektromos működtetésű külső visszapillantó tükör
43 Átalakított vezetőülés
43. 01. a megfelelő kilátáshoz szükséges magasságú, a kormánytól és pedáloktól megfelelő távolságban elhelyezett vezetőülés
43. 02. testre szabott vezetőülés
43. 03. vezetőülés oldalsó támaszokkal az ülőhelyzet stabilitásának biztosítására
43. 04. kartámlával felszerelt vezetőülés
43. 05. megnövelt mértékben előre-hátra csúsztatható vezetőülés
43. 06. átalakított biztonsági övek
43. 07. négy ponton rögzített biztonsági öv
44 Átalakított motorkerékpárok
44. 01. egyesített kézzel/lábbal működtethető fékrendszer
44. 02. átalakított, kézi működtetésű fék (első kerék)
44. 03. átalakított, lábbal működtethető fék (hátsó kerék)
44. 04. átalakított, kézi működtetésű gázadagoló
44. 05. kézi működtetésű sebességváltó és tengelykapcsoló (átalakított)
44. 06. átalakított visszapillantó tükör
44. 07. átalakított kapcsolók (irányjelzők, féklámpa stb.)
44. 08. átalakított ülésmagasság, amely lehetővé teszi, hogy ülőhelyzetben a vezető két lába egyidejűleg leérjen a földre
45 Kizárólag oldalkocsis motorkerékpárok
50 Meghatározott járműre/alvázszámra vonatkozó korlátozás
51 Meghatározott járműre/forgalmi rendszámra vonatkozó korlátozás
55 Kombinált járműmódosítások
70 Másik ország által kibocsátott vezetői engedély cseréje
71 A vezetői engedély másodpéldánya
72 "A" kategóriás, legfeljebb 125 cm3 hengerűrtartalmú és legfeljebb 11 kW teljesítményű hajtómotorral ellátott motorkerékpárokra korlátozva (A1)
73 "B" kategóriás három- vagy négykerekű járművekre korlátozva (B1)
74 "C" kategóriás, legfeljebb 7500 kg megengedett legnagyobb össztömegű járművekre korlátozva (C1)
75 "D" kategóriás, a vezető ülésén kívül legfeljebb 16 üléssel rendelkező járművekre korlátozva (D1)
76 "C1" alkategóriába tartozó gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló járműszerelvény, feltéve, hogy a járműszerelvény megengedett legnagyobb együttes össztömege nem haladja meg a 12 000 kg-ot, és a pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó jármű saját tömegét (C1+E)
77 a "D1" alkategóriába tartozó gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló járműszerelvény megengedett legnagyobb együttes össztömege nem haladja meg a 12 000 kg-ot, és a pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó jármű saját tömegét, továbbá a pótkocsit nem személyszállításra használják. (D1+E)
78 Automata sebességváltóval felszerelt járművekre korlátozva
79 A zárójelben megjelölt tulajdonságokkal rendelkező járművekre korlátozva (a direktíva szerint)
100 Gépjárművezetésre egészségügyi szempontból alkalmatlan
101 1. egészségügyi csoportban alkalmas
102 2. egészségügyi csoportban alkalmas
103 2. egészségügyi csoportban alkalmatlan
104 Csoportos személyszállítást nem végezhet
105 Megkülönböztető jelzést használó járművet nem vezethet
110 Tartalék szemüveg tartása kötelező
111 Kétoldali visszapillantó tükör kötelező
130 Mozgásszervi okok miatt csak a vezetői engedély részét képező mellékletben meghatározott feltételekkel vezethet
131 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben megjelölt típusú járművet vezethet
132 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben meghatározott módon átalakított járművet vezethet
133 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben meghatározott segédberendezéssel ellátott járművet vezethet
180 Maximális sebesség 80 km/h
181 Kezdő vezetői engedély minősítés meghosszabbítása
182 "A" korlátozott kategória
183 Nemzetközi kategóriától eltiltva
184 Járműfajtától eltiltva
185 "T" kategóriába tartozó mezőgazdasági vontató könnyű pótkocsival
186 "K" kategóriában meghatározott járműveken kívül lassú járművet és pótkocsiját is vezetheti
270 A fegyveres erők kezelésében lévő autóbusz vezetéséhez külön jogszabály alapján megszerzett vezetési jogosultság, a 21. életév betöltését követően egyéb autóbuszok vezetésére is jogosít
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!