MÁV műszaki szakértői pozícióra mennyi lehet a reális bér 3 év tapasztalattal gépészmérnökként?
Járműves szakirányom van, BSc, 3 év tapasztalat egyéb helyekről. Tervezés, fejlesztés, épületgépészet, fél év energetika. B2 szintű angol tudással.
Azért vonz, mert a szakirányomban nem tudtam eddig elhelyezkedni, a vasúti terület pedig vonzóbb számomra, mint a huszadik autógyár.
Jelenleg álláskeresésben vagyok, mert eljöttem egy előző helyről amiről kb csak rosszat tudnék írni, úgyhogy inkább nem írok róla semmit.
Bruttó 550-600-ban gondolkodom, de minimum 500-ban, mivel tudom a MÁV nem fizet a legjobban. Egyébként karbantartási területről van szó.
“ És mik a kulcsszavak? :D”
Nyílván a pozíciónak megfelelő x dolog, amire szükségem volt.
“ Na és egy nyomtatott papírlapból mégis hogy állapítottátok meg, hogy tudja -e kezelni a wordöt?! Semmit nem látsz belőle, hogy van megszerkesztve. Vagy elektronikusan, szerkeszthető formában kaptátok?” hogyne látnám, hogy van szerkesztve, ha értenél a wordhöz, te is látnád (ezek szerint a #40-es érti mire gondolok)
“ Meg honnan tudod hogy word-ben készült, nem pedig mondjuk openoffice-ba?! Sőt, még azt sem tudod, hogy ő gépelte, vagy valaki más...” az tök mindegy, hogy melyik szövegszerkesztőt használta, ha tud szöveget szerkeszteni ;) - ha meg nem ő gépelte úgy jártam (mondjuk, ilyenbe nem futottam bele)
“ Nem túl szimpatikus egyébként az előre megbélyegző sztereotip hozzáállás enyhe felsőbbrendűségi komplexussal fűszerezve. Élmény lehetett veled dolgozni.”
Sose állítottam, hogy jó velem dolgozni, sőt több interjún megmondtam, hogy nem az, aztán csak elfogadták az ajánlatot és nem mondtak fel próbaidő alatt sem :D megbélyegző hozzáállás nem volt, de 2 munkakör és napi 14 óra mellett pont nem volt arra időm, hogy raboljuk egymás idejét egy olyan időszakban, ahol szó szerint volt olyan időintervallum, amikor 7 különböző meetingen kellett volna legyek egyszerre (mindezt egy félig zöld mezős beruházásnál, ahol prelaunch alatt 8-10 biztonsági probléma volt a termékkel, amik megoldásáért az én csapatom volt a felelős) Amúgy annyira előítéletes vagyok meg “szar” volt velem dolgozni, hogy felvettem olyat, akit előző helyemen én rúgtam ki és elfogadta az ajánlatot.
MÁVnál dolgozok én is, ilyen 220 nettókat fizetnek érte diplomás mérnöki munkakörökért vidéken.
Hát ez abszolút égő, nemcsoda többen családostul mentek fel Pestre, Győrbe, mert ennyiből már itt is éhen lehet halni.
Aki belinkelte a kérdést, sajnos tényleg ennyit keresnek a máv mérnökei, csodálkoznak nem jön ide jelentkező.
Azóta már dolgozom náluk. Br.450 et kértem és megadták szó nélkül.
Viszont nem tetszik a munka, semmi mérnöki vetülete nincs, inkább kereskedelem, beszerzés, telefonemelgetés. Sok értelmes tapasztalatot nem fog adni. Úgyhogy sajnos próbaidő alatt dobbantok valószínűleg.
49 fordítva ülsz a döglött lovon... nem a raktáros keres annyit mint a mérnök, hanem a mérnök keres annyit mint a raktáros...
a nettó 300 butapesten pedig még abban az esetben is kevés ha valaki a saját tehermentes lakásában lakik. Ha albérletben laksz, akkor a rezsivel együtt 200 elmegy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!