Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mit tudok tenni akkor, ha...

Mit tudok tenni akkor, ha mindenhonnan elutasítanak, mert fiatal pályakezdő vagyok, de máshogyan nem tudok tapasztalatot szerezni, csak akkor, ha felvesznek?

Figyelt kérdés

2020. májusa óta keresek munkát. Hetente 5-6 helyre biztosan jelentkezem, abból örülök, ha egyről visszaszólnak, persze a válasz: nem. 2-3 havonta van 1-2 telefonos, maximum 1 személyes interjúm, ott nyilván hitegetnek, majd közlik, hogy nem. 2-szer is volt fizetett próbanapom, ahol mondták, hogy innen biztos, majd jött a telefon, hogy mégsem...nem vagyok elég tapasztalt.

Emellett persze folyamatosan mondják, hogy biztosan nagyok az elvárásaim, és mint fiatal csak lusta vagyok dolgozni. Mindenhova jelentkezek, amit az adott állás elvárásai megengednek. Szó szerint mindenhova.

Kezdek lelkileg belebetegedni, hogy nem találok munkát, ez a végtelen kör (jelentkezek munkára-elutasítanak tapasztalat hiányában-hogyan szerezhetek tapasztalatot-jelentkezni kell munkára, és előlről) felemészt.

2021. jan. 8. 09:55
1 2 3 4 5
 11/47 A kérdező kommentje:

#7 Próbákoztam hasonlókkal.

#8 Miből?

2021. jan. 8. 10:28
 12/47 A kérdező kommentje:

#9 Köszönöm szépen... Nincs rá pénzem, hogy bejárjak. Tovább akartam tanulni, de nem úgy alakult. Kérdezem, ha ennyire nulla, hogy lehet, akinek ennyi sincs, az talál munkát?

#10 Igen, megfogtad a lényegét, engem miért utasítanak el sorra? Mindenhova jelentkezem, ahova csak tudom, és körbejárom az üzleteket, hogy kell-e munkaerő. Mellesleg Covid van.

2021. jan. 8. 10:31
 13/47 A kérdező kommentje:
Ne haragudjatok, miért engem támadtok? Nagyon sajnálom, hogy nem tanultam tovább, de nem tehettem meg. És igen, fura, hogy egy fiatal pályakezdő nem talál munkát, és elárulom, rengetegen vagyunk így. Szerintetek nem vagyok elkeseredve?
2021. jan. 8. 10:35
 14/47 anonim ***** válasza:
98%