Én nyertem meg a lottót,mire számíthatok?
Teljesen laikus vagyok a pénzzel kapcsolatosan, 3.lottóm volt…
Random számokkal játszottam esdig a 3 szelvényem.
Első lépés egy lakás, mert albérletben lakom, folytatom tovabb az egyetemet, és veszel egy autót, de tovabb?
Ha tényleg nyertél, tartsd titokban. Ha elterjed az ismeretségi körödben, hogy megtollasodtál, biztos, hogy mindenki, aki valaha találkozott veled, nálad fog sorban állni, hogy "kölcsönkérjenek", és még jól meg is sértődnek, ha nemet mondasz nekik.
Még egy: nagyon legyél észnél, amikor befektetési tanácsadót választasz. Sokan csak le akarnak húzni. Ha valaki egy bizonyos terméket akar mindenáron rád sózni, kezdj el gyanakodni, hogy nem a te embered.
Ha valóban te nyertél, akkor nagyon tartsd titokban még a család előtt is, mert tutira meg fognak érkezni a rég nem látott távoli rokonok, hogy jaj, hát fizesd már ki ezt meg azt nekik.
Egyébként az elköltéssel érdemes várni legalább pár hónapot, addig pedig (és utána is) fialtathatod állampapírban, ingatlanalapban, egy részét részvényekben.
Pláne, hogy ekkora nyereményt nem javasolnak egy számlára utalni, hanem megosztani több számla között, szóval még az is idő, amíg a nyertes nyit 4-5 számlát különböző bankoknál.
Latszik nem ertesz hozza... Kb 30 millioig van biztositva a penzed a banknal, ekkora osszegnel meg kb tok mindegy az a 30 millio vagy sem.
Allamkincstar + allampapir a nevedre szol, oroklodik stb 0 kockazat. Reszvenyek szintugy nevedre szolnak oroklodnek stb, ha tenyleg ekkora oszeg van akkor nem a bankos 30 millio fog megmenteni hanem ezek.
Az itteni analfabeta penzugyi gurukat meg messzirol keruld el, kiazamolos miklos jo kiindulo pont lehet, remelem neked nem kezdi majd onnan hogy otthon csinalj vizeszsomit mert hogy mennyit sporolsz vele
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu