Amikor panaszlevelet írtok egy cégnek, akkor azt támadó hangnemben írjátok?
#31
Jó, akkor itt be is fejezhetjük, mert nyilván bármit is hozok fel, az lesz a válaszod, hogy a cégnek fogalma se volt róla.
(Már csak azt nem értem, hogy tagadhatod ezután a naiv, buta, befolyásolható jelzők bármelyikét is.)
#32
Túldimenzionálod az automaták a kérdését. Attól, hogy valaki használja őket, még nem lesz "naiv, buta vagy befolyásolható". Csak kedveli a kalandot, élvezi a kockázatot. És találékonyan megoldja, ha kedvezőtlen az eredmény.
Többnyire nyer, néha veszít. Inkább terjeszteni kellene ezeket az automatákat akár az iskolákba is, hogy a feltörekvő nemzedék lássa, hogy az élet nem mindig igazságos. Szerencse is kell, meg a kudarcok kezelésének képessége.
Persze aki idegrohamot kap, ha megakad a 300 forintos áru, azt orvosilag el kell tiltani a használatuktól. Így mindenki jól járna.
"Attól, hogy valaki használja őket, még nem lesz "naiv, buta vagy befolyásolható""
Nem ettől még nem lesz. Ellenben attól már nagyon is naiv, buta és befolyásolható valaki (a jelenlévő válaszoló pl.), hogy azt hiszi, hogy az automata üzemeltetője nem tudja, hogy tömegével nem kapják meg a kért árut. Talán vitatkozol ezzel?
Ez jön le a mondandódból.
Ha már naiv hülyének titulálsz mindenkit aki eddig le merte írni, hogy normális hangnemben jelzi a problémát.
Te meg csak a személyeskedésig jutottál el meg a tiltsuk be az automatákat.
Ha netán egy webshopból rendelnél egy piros pólót és véletlenül zöldet küldenek szerintem te nem visszaküldenéd és kérnéd, hogy cseréljék ki a megfelelőre, hanem lejárató hadjáratot indítanál minden létező webshop ellen.
Tipikus "Karen" vagy. Egy troll.
Sosem írtam támadó hangnemben, mert mi haszna volna?! Vagy teljesen tárgyilagosan, vagy kicsit ironikus humorral írtam. Többnyire pozitív választ kaptam.
Több esetben küldtek csereterméket, termékmintát vagy hasonlót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!