Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Amikor panaszlevelet írtok...

Amikor panaszlevelet írtok egy cégnek, akkor azt támadó hangnemben írjátok?

Figyelt kérdés
szept. 4. 18:20
1 2 3 4 5
 1/45 IgaziÚriember ***** válasza:
26%
Nem írok panaszlevelet, mert komoly ember vagyok, megoldom más módon a problémáimat.
szept. 4. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/45 A kérdező kommentje:
Rögtön feljelented őket?
szept. 4. 18:35
 3/45 anonim ***** válasza:
100%
Miért kéne támadó hangnemben írnom?
szept. 4. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/45 A kérdező kommentje:

#3


Mert te a fegyveres rablókat is megsimogatod?

szept. 4. 18:49
 5/45 anonim ***** válasza:
72%
Nem, csak attól mert van valami problémám egy céggel pl. nem megfelelő a szolgáltatás, attól még nem kell prolinak lennem.
szept. 4. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/45 anonim ***** válasza:
93%

Nem proli dolog jelezni, ha valami szolgáltatással gond van. Hát mit csinálsz #5-ös? Ne is válaszolj, csak trollkodsz.


Kérdező: nem célravezető azonnal támadni. Mondhatni jóhiszeműen kell megkeresni a céget ilyenkor, azt feltételezve, hogy félreértés történt vagy egyszerűen hibáztak csak. A lehetőséget meg kell adni nekik, hogy javítsanak, mérsékeljenek.

Ha azonnal támadsz, akkor sok esetben más lesz a hozzáállás is tőlük.

szept. 4. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/45 anonim ***** válasza:
100%

Sokkal többet érsz el, ha normális hangvétellel kommunikálsz


példa: kb 400ks garanciális csere volt pár napja a kocsimban olyanra, amire nincs garancia szerintük, szerintem igen, egy normális hangvételű emailbe került

szept. 4. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/45 anonim ***** válasza:
100%

Ki mondta, hogy az a proli dolog, hogy jelzed a cég felé, ha valami nem oké? Az a proli dolog, ha ezt támadó stílusban teszed.

Amíg normális keretek között teszi ezt az ember addig úgy tapasztaltam egész segítőkészek.

szept. 4. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/45 krwkco ***** válasza:
100%

Nem. Általában bankokkal, értékpapírkezelőkkel szoktam ilyen ügyekben levelezni.

Megírom, hogy mit tartok sérelmesnek és milyen intézkedést várok el az ügyben. Tárgyszerűen, udvariasan.

Még a felügyelethez fordulásra való hivatkozást is csak a teljes elutasításra tartogatom. De erre még sosem volt szükség.

szept. 4. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/45 anonim ***** válasza:
100%

Amikor sérelem ér, egyértelműen megfogalmazom a problémát és segítséget kérek az ügy megoldásában. Amennyiben válaszlevélben úgy érzem le akarnak koptatni, húzzák az időt, akkor szépen jogszabályra hivatkozva jelzem, miért lenne érdemes mihamarabb cselekedniük.


Nekem a kedves de határozott hangnem eddig mindig segített, az ügyintéző aki levelet kapja nagy valószínűséggel egyébként se tehet a problémáról, csak ott dolgozik és panasz levelekre válaszol minden nap. Nekem se érdekem, hogy miattam rosszul érezze magát, azt akarom, hogy a probléma mihamarabb megoldódjon.

szept. 4. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!