Amikor panaszlevelet írtok egy cégnek, akkor azt támadó hangnemben írjátok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#3
Mert te a fegyveres rablókat is megsimogatod?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem proli dolog jelezni, ha valami szolgáltatással gond van. Hát mit csinálsz #5-ös? Ne is válaszolj, csak trollkodsz.
Kérdező: nem célravezető azonnal támadni. Mondhatni jóhiszeműen kell megkeresni a céget ilyenkor, azt feltételezve, hogy félreértés történt vagy egyszerűen hibáztak csak. A lehetőséget meg kell adni nekik, hogy javítsanak, mérsékeljenek.
Ha azonnal támadsz, akkor sok esetben más lesz a hozzáállás is tőlük.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sokkal többet érsz el, ha normális hangvétellel kommunikálsz
példa: kb 400ks garanciális csere volt pár napja a kocsimban olyanra, amire nincs garancia szerintük, szerintem igen, egy normális hangvételű emailbe került
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ki mondta, hogy az a proli dolog, hogy jelzed a cég felé, ha valami nem oké? Az a proli dolog, ha ezt támadó stílusban teszed.
Amíg normális keretek között teszi ezt az ember addig úgy tapasztaltam egész segítőkészek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem. Általában bankokkal, értékpapírkezelőkkel szoktam ilyen ügyekben levelezni.
Megírom, hogy mit tartok sérelmesnek és milyen intézkedést várok el az ügyben. Tárgyszerűen, udvariasan.
Még a felügyelethez fordulásra való hivatkozást is csak a teljes elutasításra tartogatom. De erre még sosem volt szükség.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Amikor sérelem ér, egyértelműen megfogalmazom a problémát és segítséget kérek az ügy megoldásában. Amennyiben válaszlevélben úgy érzem le akarnak koptatni, húzzák az időt, akkor szépen jogszabályra hivatkozva jelzem, miért lenne érdemes mihamarabb cselekedniük.
Nekem a kedves de határozott hangnem eddig mindig segített, az ügyintéző aki levelet kapja nagy valószínűséggel egyébként se tehet a problémáról, csak ott dolgozik és panasz levelekre válaszol minden nap. Nekem se érdekem, hogy miattam rosszul érezze magát, azt akarom, hogy a probléma mihamarabb megoldódjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!