Amikor panaszlevelet írtok egy cégnek, akkor azt támadó hangnemben írjátok?
#3
Mert te a fegyveres rablókat is megsimogatod?
Nem proli dolog jelezni, ha valami szolgáltatással gond van. Hát mit csinálsz #5-ös? Ne is válaszolj, csak trollkodsz.
Kérdező: nem célravezető azonnal támadni. Mondhatni jóhiszeműen kell megkeresni a céget ilyenkor, azt feltételezve, hogy félreértés történt vagy egyszerűen hibáztak csak. A lehetőséget meg kell adni nekik, hogy javítsanak, mérsékeljenek.
Ha azonnal támadsz, akkor sok esetben más lesz a hozzáállás is tőlük.
Sokkal többet érsz el, ha normális hangvétellel kommunikálsz
példa: kb 400ks garanciális csere volt pár napja a kocsimban olyanra, amire nincs garancia szerintük, szerintem igen, egy normális hangvételű emailbe került
Ki mondta, hogy az a proli dolog, hogy jelzed a cég felé, ha valami nem oké? Az a proli dolog, ha ezt támadó stílusban teszed.
Amíg normális keretek között teszi ezt az ember addig úgy tapasztaltam egész segítőkészek.
Nem. Általában bankokkal, értékpapírkezelőkkel szoktam ilyen ügyekben levelezni.
Megírom, hogy mit tartok sérelmesnek és milyen intézkedést várok el az ügyben. Tárgyszerűen, udvariasan.
Még a felügyelethez fordulásra való hivatkozást is csak a teljes elutasításra tartogatom. De erre még sosem volt szükség.
Amikor sérelem ér, egyértelműen megfogalmazom a problémát és segítséget kérek az ügy megoldásában. Amennyiben válaszlevélben úgy érzem le akarnak koptatni, húzzák az időt, akkor szépen jogszabályra hivatkozva jelzem, miért lenne érdemes mihamarabb cselekedniük.
Nekem a kedves de határozott hangnem eddig mindig segített, az ügyintéző aki levelet kapja nagy valószínűséggel egyébként se tehet a problémáról, csak ott dolgozik és panasz levelekre válaszol minden nap. Nekem se érdekem, hogy miattam rosszul érezze magát, azt akarom, hogy a probléma mihamarabb megoldódjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!