Amikor panaszlevelet írtok egy cégnek, akkor azt támadó hangnemben írjátok?
"Most már a társadalom érző, teljes jogú tagja lettem?"
Nem, leginkább egy befolyásolható proli lettél, akivel simán meg lehet vetetni bármit dupla áron.
Az, hogy normális hangnemben jelzem a problémát.
Most te jössz
"... akivel simán meg lehet vetetni bármit dupla áron."
Az az érzésem, hogy a kicsinyes a gyűlölködés még a szokásos gondolkodási képességedet is lecsökkenti. :-(
Két ropit kaptam kettő áráért. A ropi nem romlékony. Megettem másnap. Vagy kicsit később, már nem emlékszem.
#27
Először meg kellene egyeznünk, hogy egyáltalán miről beszélünk. Mert leírtam egy példát egy teljes jól működő gépről, majd te ezt átköltötted úgy, hogy a gép meghibásodott.
Szóval leírom a szerintem helyes lépést arra az esetre, amikor már a gép megtöltésekor a megtöltő ember pontosan tudja, hogy a belerakott termékek legalább 20 százaléka nem fog kiesni annak az embernek, aki fizetett érte. Azonnal betiltani ezeket a gépeket és jókora büntetést fizetniük az üzemeltetőknek.
Remélem megkaptad a kérdésedre a választ.
De a megtöltő ember nem tudja, hogy majd pont 20% nem fog kiesni.
Itt most arról beszélgetünk, ha probléma merül fel akkor mi lenne a helyes lépés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!