Van most ez az adategyeztetés a banki ügyfelek számára. Én nem kaptam semmilyen értesítést sem postai, sem pedig elektronikus úton, hogy végezzem el az azonosítást! Ilyenkor is be kell menjek a bankba?
Aug. 31-ig elhalasztották a határidőt.
Még van időd háborogni és megtudni, kell-e neked egyeztetni.
Ezt már beírtam egy másik kérdezőhöz is:
Bementem a helyi OTP-be és mondtam, jöttem adategyeztetésre, hogy nem vagyok pénzmosó. Személyit kért az ügyintéző kislány, mondtam neki, hogy nincs. Mondta, akkor nem tud egyeztetni. Mondom neki, de van útlevelem. Erre nem szólt semmit, csak elvette, és elkezdett babrálni a klaviatúráján és belebámult a monitorjába. Aztán kimondta az anyám nevét és kérdezte, így hívják? Mondtam, igen. Ezután megmondta a lakcímem és kérdezte, tényleg itt lakok? Mondtam neki, igen. Erre azt mondta, készen vagyunk. Én még kérdeztem tőle, hogy nem érdekli e, hogy közszereplő vagyok, vagy sem? Mondta, hogy nem. A bankkártyámat nem kérte el, igazolást se adott az adategyeztetésről. Remélem, nem fogják zárolni a bankkártyámat, mert akkor hogy veszem föl majd a nyugdíjamat?
"K&H két éve folyamatosan dolgozik az adategyeztetésen, aki azóta járt bankfiókban, már valószínűleg elvégezte az ügyintéző kérésére az adategyeztetést, aki mégsem, azt tájékoztatták levélben, netbankon, SMS-ben."
Forrás: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!