Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ilyet megengedhet magának egy...

Ilyet megengedhet magának egy banki ügyintéző? Ti mit reagáltatok volna?

Figyelt kérdés
Egy kisebb település OTP fiókjába mentem be, hogy lemondjam a kártyámat. Még sorszámot sem kellett húzni, annyira kicsi volt. Nem is kellett várnom, mondtam, hogy megakarom szüntetni a számlámat. Technikai hiba, menjek át a másik asztalhoz. Leülök, nézek rá, erre ő bámulja a monitort. Kb. fél perc után már meguntam, és ő is egyre görcsösebben lesi a monitort, mintha ott se lennék. Hát oké, még köszönni sem tud, ilyen nincs, hogy nekem kelljen előreköszönni. Ezután normálisnak mondhatóan viselkedett és beszélt velem, de egy pont után mondta, hogy két ügyintéző kell a lezáráshoz. Ugye 3-an voltak, az egyiknél technikai hiba, a második nekem segített, és a harmadik pedig éppen menni készült, vagy legalább is nagyon úgy csinált, ott járkálgatott össze-vissza. Amikor ennek az egyénnek szólt az ügyintézőm, akkor ő elkezdte ott mondani, hogy nem fél órával zárás előtt kell jönni, neki el kell menni, stb. Ezt tűrtem, mert túlakartam lenni rajta minél hamarabb, és semmi kedvem nem volt ilyenekkel vitázni, de egy ponton egyértelművé vált, hogy ezek nem fogják megcsinálni nekem azt, amiért jöttem. Eddig mesélem a sztorit, inkább le sem írom, hogy mit mondtam nekik ezután, mert törölnék a kérdést, és úgyis mindenki nekem esne, sokaknak nem világos az ok-okozat, szeretik keverni a kettőt.
2024. jún. 12. 11:35
1 2 3 4
 11/39 krwkco ***** válasza:
51%

Nem a panasz megtétele a lényeg, hanem az, hogy elintézzék, amit az ember akar. A panasz lehetőségének a felvillantása csak egy jogos és kultúrált eszköz.

A hivatalos úton megtett banki panasz egy nagyon erős fegyver. Arra 30 napon belül válaszolniuk kell. Egy külön osztály foglalkozik vele, nem a fiók. A minimum, hogy valaki felhívja odafentről a bepanaszolt ügyintézőt, hogy mondja el, hogy mi volt ez. És lehet, hogy az egész fiók elkezd hazudozni és megússzák, de ez akkor is kellemetlen nekik. És kellemetlen a panaszt megválaszolónak is, mert ott van a következő lépcső: a banki felügyelet. Ha kiderül a válaszból, hogy ki sem vizsgálta az ügyet, nem kérdezte le, hogy elindítottak-e egy ilyen műveletet az adott időpontban, ő is bajba kerülhet.

Ezért ha bárkit banki jogtalanság ér egy fiókban, nem káromkodni kell vagy könyörögni, hanem felvillantani a panasz lehetőségét. Mindjárt megváltozik a hozzáállás.

2024. jún. 12. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/39 krwkco ***** válasza:
40%

És panaszt tenni nem egy nagy erőfeszítés. Sok netes banki felületen van lehetőség azonosított levelezésre. Az ember megadja subject-nek, hogy "Panasz" és röviden leírja, hogy mi történt. Vagy ugyanez e-mailben. 10 perc és 0 Ft.

De ahogy írtam, nem a panasz elindítása a lényeg. Csak a belengetése. Olyan ez, mint az atombomba. Akkor is hat, ha senkii nem robbantja fel.

Én már mindenfélét elértem vele. 5000 euros osztalék jogosultságát vitattam és megkaptam. A KBC-nél 2 hétre akartak időpontot adni és addig nem tudtam volna hozzáférni a pénzemhez. Megemlítettem, hogy ez nem megfelelő ügymenet, ebből panasz lesz és már másnap fogadtak.

2024. jún. 12. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/39 anonim ***** válasza:
46%
#10 ezért, bunkókám: "ilyen nincs, hogy nekem kelljen előreköszönni." Pont, hogy neked kell előre köszönni, ha belépsz valahová, az ügyfél köszön előre az ügyintézőnek, a vásárló az eladónak, a vendég a pincérnek, illetve le sem tottyansz egy székre addig, amíg nem mondják, hogy: kérem, foglaljon helyet. Azért ennyire ne lógjon már ki a kapa a szádból, ha ügyet mész intézni.
2024. jún. 12. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/39 krwkco ***** válasza:
34%

#13

"Pont, hogy neked kell előre köszönni, ha belépsz valahová"

Ez nem belépéskor történt.

Hanem az egyik ügyintéző ajánlotta a kérdezőnek, hogy üljön le egy másik fogadóponton. Ahol a dolgozó belemerült a munkába. Ilyenkor az az elvárt viselkedés, hogy az ember nem zavarja meg egy köszönéssel, mintegy kiprovokálva hogy azonnal foglalkozzon vele.

Viszont egy udvarias ügyintéző ilyenkor mond annyit, hogy "egy pillanat türelmet kérek, amíg lezárom az előző ügyet". De ha nem mond semmit, amig nincs kész az is elfogadható. Akkor sem ő, sem a kérdező nem bunkó. Semleges helyzet.

2024. jún. 12. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/39 A kérdező kommentje:

13.: Ezeket a baromságokat csak azért találták ki, hogy a férfiakat beidomítsák. Aztán ha sok olyan kis csicska van, mint te, akkor jöhetnek az elvárások, persze a kötelezettségek rovására. És nincs igazad, az OTP-ben, áruházakban direkt elő van írva, hogy nekik kell előreköszönni. Nekik megvan mondva, hogyan kell viselkedniük. Nekik van kötelezettségük felém, nekem 0 kötelezettségem van feléjük. Pont az olyanok miatt, mint te, vannak ilyen "szolgáltatók". Hogy azt nézik, ki mennyire volt udvarias, ki mit érdemel. Itt is gyk-n hosszasan vannak ecsetelve, hogy hogyan kell direkt kicseszni a "bunkó" ügyfelekkel, vagy simán csak elhallgatni a jobb lehetőségeket. Nagyon remélem, hogy a rosszindulatú fajtátokat hamarosan leváltja az AI, mert szenvedés megpróbálni veletek együtt dolgozni.


14.: Az ügyintéző egyáltalán nem volt belemerülve a munkájába, csak alibizett valamit, aztán amikor ráköszöntem, érdekes egyből lett ideje.

2024. jún. 12. 15:16
 16/39 krwkco ***** válasza:
84%

Kicsit árnyalnám a 14-esben általam leírtakat: Ha valaki nem köszön rá a dolgozó ügyintézőre, az még nem bunkó.

De a kérdező -pl. a 15-ös hozzászólása alapján- az.

2024. jún. 12. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/39 A kérdező kommentje:

16.: "De a kérdező -pl. a 15-ös hozzászólása alapján- az."


De én nem is megyek ügyintézőnek ;)))

2024. jún. 12. 15:30
 18/39 anonim ***** válasza:
55%
#15 az AI inkább a te fajtádat fogja leváltani, mert az legalább tud helyesen írni, meg értelmesen meg tud fogalmazni egy mondatot, ti meg mehettek energiaforrásnak. Szerintem a bankok is szívesen átállnának az AI használatára, de miután te is a fiókba szambáztál az ügyintézők segítségét kérni ahelyett, hogy az egész procedúrát elintézted volna otthonról online, a hozzád hasonló digitális és funkcionális analfabéták miatt kénytelenek fenntartani a fiókokat és fizetni az ügyintézőket.
2024. jún. 12. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/39 anonim ***** válasza:
0%
Én elővettem volna a brokit és jól meglóbáltam volna.
2024. jún. 12. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/39 A kérdező kommentje:
18.: Nem akartam leírni, de tessék: miután így viselkedtek velem, én felálltam, és megmondtam nekik, hogy szopjanak le! Na erre mit reagálsz, nagyokos? A bunkó voltam, mert nem köszöntem előre, akkor most mi vagyok, hmm? :) Tényleg érdekel, de tutira csak terelni fogsz, hogy úgysem mertem ezt megcsinálni, biztosan csak kamu, de a valóság az, hogy ez így történt. Sőt! A kilincset is csak azért nem köptem le, mert utólag jutott eszembe ez a nagyszerű ötlet! Na most mi vagyok? Extra bunkó? Mega bunkó? Giga bunkó?
2024. jún. 12. 16:16
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!