Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Lehet panaszt tenni a bank,...

Lehet panaszt tenni a bank, vagy ügyintéző ellen?

Figyelt kérdés
Lakás hitelt vettünk fel de a hitel felvétel során többször elírták a szerződésben a dolgokat,kihúzták a 30 napos határidőt a legvégére, amivel még nem is volt gondunk. De a folyósításra azt mondta többször is az ügyintéző, hogy 2 maximum 3 nap. A jegyzőnél a szerződésben is úgy szerepelt a dátum, hogy várható folyósítás, 27-e. A gáz hogy a ház eladóival is ezt beszéltük meg, persze pár napos csúszást még bele számoltunk mi is és ők is. Aztán most kedden voltunk bent rákérdezni, mert még mindig nem folyósíttották az eladóinknak a pénzt. Mindezt úgy, hogy tegnap kaptam sms-t a folyósítás sikerességéről, erre ma az ügyintéző azt mondta hogy ISMÉT elírt valamit, emiatt nem történt meg a folyósítás. Nekünk meg ég a pofánk, mutogatjuk a banki sms-t is az eladóknak, akik már szintén idegesek, meg mi is... Ilyenkor mit csinálnátok? Itt konkrétan nekem az a bajom hogy amellett hogy az ügyintéző is p-csát csinált a szájából, nekünk ég a pofánk hogy az eladó még mindig nem kapta meg a pénzt... De az sms-t azért a bank kiküldte, amivel kvázi ezek szerint hazudtak nekem mint ügyfélnek a folyósításról mert nem történt még meg... Ja és a szerződés szerint 10-én már vonnák az első részletet, de kérdem én, MILYEN alapon, meg miből, ha a folyósítás sem történt még meg? Bocsi, ha kissé érződik a kiakadt hangnem, de ettől én totál ki vagyok, hogy "ülnek a pénzen", már mindenből kicsúsztak határidő, meg az ügyintéző hibát hibára halmoz (sz-rik bele) de ha mi egy napot megcsúsznánk a törlesztővel már másnap jönne a figyelmeztetés ebben biztos vagyok. Ilyenkor szerintetek lehet legalább az ügyintézőre valahol panaszt tenni? Hogy össze vissza ígérgetett meg beszélt, konkrétan hazudott, és hibát hibára halmozott, ami miatt csak csúszott folyamatosan az ügyintézés?

ápr. 3. 14:54
 1/7 anonim ***** válasza:
50%
Nem, ellenük nem lehet.
ápr. 3. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
77%
Persze, hogy lehet, minden bank honlapján van egy email cím, ahol jelezheted a panaszodat.
ápr. 3. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
68%
Lehetni lehet, csak felesleges.
ápr. 3. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
73%
Én amikor a Cib-nél panaszt tettem csak a szokásos sablon maszlag volt a válasz. Nagyon sajnáljuk meg blabla blabla blabla.
ápr. 3. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
67%
Mnbnel siman tehetsz panaszt
ápr. 3. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
37%
OTP, mi? Semmi értelme panaszt tenni
ápr. 3. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%
Lehet tenni feljelentést, de nem hinném hogy sokra mész vele. Az ügyintéző maximum kapni fog egy lecseszést a főnökétől. Ahogyan az utolsó is írja, az OTP-nél nincsen értelme panaszt tenni. Az ország legrosszabb bankja, az OTP.
ápr. 5. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!