Egy ügyintéző,aki a bankban ül, és sorszámra hívja az embereket, elbírálhatja,hogy vehetek-e fel hitelt,vagy sem? Hozzátéve,hogy nem vagyok bárlistás, stb.
Előminősítést fog végezni. Azaz megkérdi, hogy mennyi a jövedelmed, mennyit költesz egyéb hitelekre. Ezek alapján megmondja, hogy szerinte kaphatsz e. Ha a válasz az, hogy nem, akkor el se indítja az igénylést.
Utána KHR lekérdezést a legtöbb esetben indítanak ők is. Azon is kibukhatsz, ha nem adtad meg rendesen a meglévő hiteleid adataidat. Ha azon átmész, akkor felveszik az adatokat, aztán majd értesítenek. Onnantól kezdve már nem ő dönt, hanem valahol máshol.
A hitelminositest es elbiralast nem a no vegzi veled szemben, hanem a kozpont..
O semmit nem utasit vissza. Nem is erdeke hisz jutalekot kapna a radsozott hitel miatt.
A telefonos ügyintézö azt látta, hogy a fiókos ügyintéző zárta le az igénylést, nem ő utasította el. Van olyan, hogy az algoritmus alapján utasítják el a kérelmet és olyan, hogy a bíráló utasítja el.
Valóban nem kötelesek megmondani az elutasítás okát. Ha valami alap dolog miatt (pl.: KHR, JTM) történik az elutasítás, akkor adnak tájékoztatást. Ha a bank belső szabályzata miatt utasították el, akkor nem mondhatják el az okot.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!