Ilyet megengedhet magának egy banki ügyintéző? Ti mit reagáltatok volna?
"Ti mit reagáltatok volna?"
A harmadik menni készült? De mikor? Mennyi idő volt még a zárásig. Ha legalább 5 perc, akkor belengettem volna, hogy ebből panasz lesz a hivatalos csatornákon. És látványosan felírnám a nevüket a kirakott névtábláról. Vagy megkérdezném.
99%, hogy a távozni készülő is inkább az azonnali elintézést választotta volna.
Nekem volt hasonló viselkedésű ügyintézővel dolgom. Én csak annyit mondtam, szép nyugodtan, hogy elnézést, ha gondot okoztam, de a munkaidőm lejárta után nagyon siettem, és úgy gondoltam, hogy ha nyitvatartási időn belül jövök, akkor el tudom intézni az ügyemet, ha nem így van, akkor írják ki, meddig jöhet az ügyfél, egyébként meg az alatt az idő alatt, amíg engem kioktatott, szerintem bőven el tudta volna venni a papíromat, és még mindig el tudja, mert még mindig nyitva van az iroda, és akkor már mehetne is a dolgára, és én is mehetnék. De ha nem akar velem foglalkozni, akkor kérem, hívja a felettesét, vagy adjon egy elérhetőséget hozzá.
Rögtön elvette a papírt, és amikor kifelé jöttem, akkor még mindig volt 10 perc a zárásig
kedves 5-ös, ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy aki ügyfelekkel dolgozik, az tanuljon meg kommunikálni.
Igen, van, akinek "le kell menni a szintjére" hogy szót érts vele, és vannak nehéz ügyfelek, de aki ott dolgozik, az vegye tudomásul, hogy szolgáltatást nyújt, és igenis annak ezeket a nehéz ügyfeleket is kezelnie kell.
Feljegyeztem volna a nevét, kértem volna a felettest és panasz.
Mondjuk bankkártya törlésért be se mentek volna, elég egy telefon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!