Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ilyet megengedhet magának egy...

Ilyet megengedhet magának egy banki ügyintéző? Ti mit reagáltatok volna?

Figyelt kérdés
Egy kisebb település OTP fiókjába mentem be, hogy lemondjam a kártyámat. Még sorszámot sem kellett húzni, annyira kicsi volt. Nem is kellett várnom, mondtam, hogy megakarom szüntetni a számlámat. Technikai hiba, menjek át a másik asztalhoz. Leülök, nézek rá, erre ő bámulja a monitort. Kb. fél perc után már meguntam, és ő is egyre görcsösebben lesi a monitort, mintha ott se lennék. Hát oké, még köszönni sem tud, ilyen nincs, hogy nekem kelljen előreköszönni. Ezután normálisnak mondhatóan viselkedett és beszélt velem, de egy pont után mondta, hogy két ügyintéző kell a lezáráshoz. Ugye 3-an voltak, az egyiknél technikai hiba, a második nekem segített, és a harmadik pedig éppen menni készült, vagy legalább is nagyon úgy csinált, ott járkálgatott össze-vissza. Amikor ennek az egyénnek szólt az ügyintézőm, akkor ő elkezdte ott mondani, hogy nem fél órával zárás előtt kell jönni, neki el kell menni, stb. Ezt tűrtem, mert túlakartam lenni rajta minél hamarabb, és semmi kedvem nem volt ilyenekkel vitázni, de egy ponton egyértelművé vált, hogy ezek nem fogják megcsinálni nekem azt, amiért jöttem. Eddig mesélem a sztorit, inkább le sem írom, hogy mit mondtam nekik ezután, mert törölnék a kérdést, és úgyis mindenki nekem esne, sokaknak nem világos az ok-okozat, szeretik keverni a kettőt.
2024. jún. 12. 11:35
1 2 3 4
 1/39 krwkco ***** válasza:
36%

"Ti mit reagáltatok volna?"

A harmadik menni készült? De mikor? Mennyi idő volt még a zárásig. Ha legalább 5 perc, akkor belengettem volna, hogy ebből panasz lesz a hivatalos csatornákon. És látványosan felírnám a nevüket a kirakott névtábláról. Vagy megkérdezném.

99%, hogy a távozni készülő is inkább az azonnali elintézést választotta volna.

2024. jún. 12. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/39 A kérdező kommentje:
Fél óra volt még legalább zárás előtt... Szerintem nem tart tovább egy ilyen procedúra 10 percnél, vagy ha igen, akkor közölhették volna, hogy ez teszem azt 40-50 percig tart, ezért jöjjek vissza legközelebb.
2024. jún. 12. 11:47
 3/39 anonim ***** válasza:
91%

Nekem volt hasonló viselkedésű ügyintézővel dolgom. Én csak annyit mondtam, szép nyugodtan, hogy elnézést, ha gondot okoztam, de a munkaidőm lejárta után nagyon siettem, és úgy gondoltam, hogy ha nyitvatartási időn belül jövök, akkor el tudom intézni az ügyemet, ha nem így van, akkor írják ki, meddig jöhet az ügyfél, egyébként meg az alatt az idő alatt, amíg engem kioktatott, szerintem bőven el tudta volna venni a papíromat, és még mindig el tudja, mert még mindig nyitva van az iroda, és akkor már mehetne is a dolgára, és én is mehetnék. De ha nem akar velem foglalkozni, akkor kérem, hívja a felettesét, vagy adjon egy elérhetőséget hozzá.


Rögtön elvette a papírt, és amikor kifelé jöttem, akkor még mindig volt 10 perc a zárásig

2024. jún. 12. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/39 anonim ***** válasza:
44%
Szoval bunko paraszt voltal, es csodalkozol?
2024. jún. 12. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/39 anonim ***** válasza:
23%
"Szerintem nem tart tovább egy ilyen procedúra 10 percnél" - milyen procedúra? A kártyád "lemondása", és a számlád megszüntetése az két különböző dolog, az utóbbi meg marhára nem 10 percig tart. Talán mielőtt randim becsámpázol egy bankfiókba (feleslegesen), vehetnéd a fáradságot, hogy egyeztess az ügyfélszolgálattal, meg az általad alárt szerződést átolvasd. Az meg már csak a hab a tortán, hogy akkora bunkó vagy, hogy nem köszönsz, csak úgy random leülsz. Ja +1: az emberek különböző munkarendben dolgoznak, akinek már lejárt a munkaideje, mert aznap ő intézte mondjuk a nyitást, a reggeli ellenőrzéseket, stb te fogod kifizetni a túlóráját vagy a taxiját, ha mondjuk a gyerekéért siet? Az ilyen ügyfelek mindenki kedvencei.
2024. jún. 12. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/39 anonim ***** válasza:
74%

kedves 5-ös, ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy aki ügyfelekkel dolgozik, az tanuljon meg kommunikálni.


Igen, van, akinek "le kell menni a szintjére" hogy szót érts vele, és vannak nehéz ügyfelek, de aki ott dolgozik, az vegye tudomásul, hogy szolgáltatást nyújt, és igenis annak ezeket a nehéz ügyfeleket is kezelnie kell.

2024. jún. 12. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/39 BeefEater ***** válasza:
41%
Nyitvatartási időben bementél a fiókba és az elvártnál rosszabb szolgáltatást kaptál. Nézd meg, hogy hogyan tudsz a banknál panaszt tenni és kövesd az ott leírtakat. Ha ez neked ennyit megér (ugyan ezt hallottam az OTP-ről már 20 éve is).
2024. jún. 12. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/39 anonim ***** válasza:
42%

Feljegyeztem volna a nevét, kértem volna a felettest és panasz.


Mondjuk bankkártya törlésért be se mentek volna, elég egy telefon.

2024. jún. 12. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/39 anonim ***** válasza:
63%
kártya =/= számla
2024. jún. 12. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/39 A kérdező kommentje:
4.: Miért is voltam az?
2024. jún. 12. 14:35
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!