Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Repülőtéri leszálló pályák...

Repülőtéri leszálló pályák vége miért nem emelkedik erősen?

Figyelt kérdés
Sokat segítene abban, ha későn vagy kerekek nélkül lehet csak letenni a gépet. Annál biztosan jobb, mint amikor egy kőfal a vége, mint Dél-Koreában.
dec. 29. 16:18
1 2 3 4 5 6
 51/53 anonim ***** válasza:

Tévedés.

A habbal terítés az azt szolgálja, hogy a futómű nélküli földetéréskori súrlódásból adódó tűzveszélyt hatékonyabban tudják kezelni.


Az EMAS-t pedig a (kerékkel vagy anélkül) túlfutott gép megállítására találták ki.

Elfelejtettem betenni a linket az előbb de tessék:

jan. 3. 05:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 52/53 anonim ***** válasza:
jan. 3. 05:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 53/53 anonim ***** válasza:
Semmiféle emelkedő rámpa itt nincs. Amit te szeretnél megoldani az ötleteddel, azt oldja meg ez az EMAS rendszer. Drága, de itt emberéletekről van szó. Olyan reptereken pedig ahol elegendő tér van a relatíve biztonságos kicsúszásra, ahol nincs természetes vagy mesterséges akadály az útban, oda nem kell. Ha a pilóta földhöz csapja a gépet, ott ezek nem segítenek. Ez a rendszer arra való, ha leszáll, de valami miatt nem tud lassulni. Csomó ilyen eset volt már a repülés történetében
jan. 3. 05:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!