Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Repülőtéri leszálló pályák...

Repülőtéri leszálló pályák vége miért nem emelkedik erősen?

Figyelt kérdés
Sokat segítene abban, ha későn vagy kerekek nélkül lehet csak letenni a gépet. Annál biztosan jobb, mint amikor egy kőfal a vége, mint Dél-Koreában.
dec. 29. 16:18
1 2 3 4 5 6
 11/53 A kérdező kommentje:

9.

De miért tenné le oda, ahova most sem teheti? Olyan ez, mintha azt mondanád, hogy nehogy kiszélesítsenek egy pályát 60 méterről 70-re, mert mi lesz, ha a pilóta az új 5 méteres szakaszra teszi le a szélén és lemegy róla?

dec. 29. 21:45
 12/53 anonim ***** válasza:
100%

Mert a légiközlekedés fogalmi rendszerében nincs olyan, hogy leszállóirány/felszállóirány. Mindig meg kell hagyni a lehetőséget, hogy szélirányváltás esetén a leszállási irányt a torony határozza meg. Egy ilyen utólagos beépítésnek leszálláskor nem lenne értelme, abból az irányból leszállni viszont még veszélyes is lenne. A megoldás, hogy mindkét irányban kellő helyet kell biztosíítani a túlfutásra.

Ha arra gondolsz, hogy mi történt most Koreában, akkor figyeld meg, hogy lesznek ennek még következményei. Nem tudni milyen feltételeknek felelt meg az ottani téglafal, milyen szabályok, törvények vonatkoztak rá Koreában és az is lehet, hogy valami szép korrupció áll a háttérben, vagy eleve a koreai szabályozás volt hibás. Fejek fognak hullani és az sem biztos, hogy ez a reptér így ebben a formában tovább működhet, de a szóbanforgó fapados léte is veszélybe került. Most volt a Sky Newson az az idős szakértő, aki a NatGeon a Légikatasztrófák sorozatban gyakran szakért, aki elmondta, hogy a pilóták mintaszerű landing gear nélküli földetérést hajtottak végre, (te is megnézheted, gyönyörű leszállás volt) és ha nincs ott a téglafal, akkor landing gear ide, madárütközés oda, valószínűleg mindenki élve hagyta volna el a gépet.

dec. 29. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/53 anonim ***** válasza:
100%

Elszált egy hosszú írásom. Röviden: Csak olyan gépek szállhatnak le anelyek exgrém esetben is jóval a futópálya vége előtt meg tudnak állni.


Kérdés: ha nem a középvonalat követi, akkor a dombodról lebillen oldalra. Az úgy rendben van?

dec. 29. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/53 anonim ***** válasza:
100%
Akkor egy hajtóműveit és futóművét működtetni nem tudó gép ne is szálljon le? Mert ez is extrém eset, személyzet tehetetlen és 280km/h sebességgel ér földet, örül, hogy luk van a fenekén, simán csúszik a hasán a gép. Ki kellene tüntetni őket a mesteri letételért. Nézzétek már meg a videót for god's sake
dec. 29. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/53 anonim ***** válasza:
Azért az remek lehet, amjmor hanyatedik a gép (ráüll a farkàra), a surlódástól kigyullad és mindenki bentég.
dec. 29. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/53 anonim ***** válasza:
Koreában nem ez történt, mondom nézzed már meg
dec. 29. 23:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/53 anonim ***** válasza:
16. Ezt most kinek írod?
dec. 29. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/53 anonim ***** válasza:
13-nak
dec. 29. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/53 anonim ***** válasza:
49%
Csodálkozom hogy Luklát még senki se dobta be.
dec. 29. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/53 anonim ***** válasza:

13., 15., 17. vagyok.

Láttam a felvételt, és valóban mestermunka volt.

Nem tudom, mi a hiba az írásomban.

Én a kérfezővel vagyok vitában.

Nem vagyok szakember, de amnyit tudok, hogy meg van határozva, milyen hosszú pálya szükséges. Ez a kézikönyvben is meg van adva, és függ a tömegtől és sebességtől is. Nyilván nincs kicentizve.

És abban is biztos vagyok, hogy a vészhelyzeti kéziköny hasra érkezésre is ad ilyen értéket.

Ha negkísérelték a leszállást, akkor vagy nem volt már más lehetőség, vagy valamiben hibáztak.

dec. 29. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!