Azt olvastam, hogy a wizzair tervez közvetlen járatot Indiába. Örültök neki? Igénybe fogjátok venni?
#1
Miért lenne modellidegen?
A Wizzair rendelt A321 XLR gépeket, amelyek képesek Budapestről Indiába repülni. Az észak-atlanti útvonal telített, a középkeleti viszont nem...
Nagyon szűk az a réteg, aki ilyen keskenytörzsű kacatokon hajlandó 8-10 órát utazni, fapados szolgáltatási szinvonalon. Értem, hogy vannak a 20onéves hippik de ők nem a fizetőkepes kereslet csúcsa. A Norwegian is azonnal földbeállt és tudom, hogy más okai voltak, de keskenytörzsűvel távolságot repülni ÁTSZÁLLÁS nélküli fapados modellel abban a térségben ahol rengeteg ázsiai fapados hemzseg olcsón a közel keletig nyúlva, nem értem miért érné meg egy keskenytörzsű fapadisbak, akinek nem abban van a nem kevés pénze, hogy messzire repül, hanem, hogy állandóan levegőben vannak a gépeik. Es hova? Délkelet India mint üdülés csak azoknak vonzó akik még nem voltak ott, a fizetőképes magyar tömegek nem oda fognak áramlani továbbra sem, hanem Vietnámba, Thaiföldre meg az óceáni szigetekre.
És milyen árakon, amikor már a földközi célpontokra is 100 rugó fölötti szezonalis árak vannak, ha checkedin baggage-ed is van, márpedig a kis szütyős rastafarikra nem alapoznék.
Mindenesetre a Váradi nem hülye, ha mégis megcsinálná, bagyon meglepne, de nég mindig ott a kérdés, hol hallottad ezt a pletykát, mert vakra semmi értelme almodozni. Az, hogy lesznek XR gepeik, az csak egy tényező a számbaveendő millió egyéb között.
Tehát forrás?
A #4 -gyel értek egyet. A cikkben csak arról van szó, hogy egy páran (Váradit is beleértve) részt vettek egy on-line megbeszélésen. A dolog annyira fontos, hogy nem is utazott mindenki oda a helyszínre. A cikkben nem járatot jelentettek be, hanem csak arról beszéltek, hogy nem lenne hülyeség az "open sky agreement" -et az EU és India között kiterjeszteni.
#2, nem azért modell idegen, mert nem lenne a Wizznek XLR-ja, hanem azért, mert a fapadosok általában 3-5 szektort repülnek egy géppel és a személyzet otthon alszik. Ezzel szemben hosszútávú repülésnél a gépek 1-2 szektort teljesítenek csak naponta és a személyzet nem jön vissza aznap a célállomásról. És ezek csak a leglátványosabb különbségek.
Amelyik fapdos kipróbálta a hosszútávú repülést az nagyjából mind belebukott és szerintem a Wizznek nincsenek szuicid hajlamai
4. En itt olvastam rola.
Itt a vegefele több cikkre is atiranyit. Pl irjak, hogy az Indigo indiai fapados is tervezi ugyanezt, szoval nyilvan valamit tudnak, amit te nem es lenne ra kereslet. Latom valaki mar irta is, szoval nem tudom hol laksz, pl Bp. tele van velük es ugy tudom videki varosokban is egyre többen vannak. Ők lehetnek az egyik celcsoport.
Felvetsz 1-2 jo kerdest is azert, azon mar en is gondolkodtam, hogy egy 8 oras uton azert illene legalabb egyszer enni, inni adni.
Amugy ez csupan egy kerdes volt reszemrol es nem almodozas :)) hamarosan ugyanis utazom Indiaba meghozza Finnair-el. Ha a kettot összevetem annyi előnye biztos lenne a wizz-nek, hogy csomo időt sporolnek. Egyreszt atszallasi időt, meg ugye most az lesz, hogy eloszor elrepülök eszakra, hogy aztan onnan 9 orat repülhessek egyhuzamban. Szoval egyszer lehet, hogy kiprobalnam a wizz-t, aztan ha nagyon megrazo elmeny lenne, nyilvan tobbet nem tennem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!