Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Azt olvastam, hogy a wizzair...

Azt olvastam, hogy a wizzair tervez közvetlen járatot Indiába. Örültök neki? Igénybe fogjátok venni?

Figyelt kérdés

#repülés #Wizzair #India #Direct flight
ápr. 26. 12:54
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
9. Elhiszem. Ha esetleg tenyleg jelen lesz mindkettő, akkor majd őket valasztom :)
ápr. 26. 18:06
 12/20 anonim ***** válasza:
62%
A 4-es vagyok. Elég sokat repülök, igaz főleg Észak Amerika irányába. Idén már 4x voltam az USA-ban, és pár napja jöttem haza Thaiföldről az Austriannel Bécs-Bangkok közvetlen járattal. Továbbra is nagyon szkeptikus vagyok a fapados keskenytörzsűek hosszútávú repülésével kapcsolatban. Ráadásul Mumbai? Szerintem ide tömeges igény inkább az indiaiak részéről jelentkezhet, kizárt, hogy magyarok tömegei szeretnének rendszeresen oda utazni. De nem ez a lényeg. Az elmúlt 10 évben azt tapasztaltam, hogy nagy arányban megnőtt a gépeken az indiai utasok aránya. Ha az USA-ban bemegyek egy benzinkútra, 10-ből 8 esetben a személyzet indiai lesz. Most márciusban Atlantában a szállodám mint kiderült indiai tulajdonban volt, indiai személyzettel. Januárban Houstonba utaztam és a gépen jót beszélgettem egy szimpatikuis indiai sráccal, aki a Siemensnek dolgozik Texasban. Szóval, azt látom, hogy a népességnövekedésük arányában az indiaiak mindenütt ott vannak a világban. A gépeken jól lehet látni, mindig nekik hozzák ki először a kaját, mert előre rendelnek valami vegán ételt, semmiképp sem "chicken or pasta"-ból választanak. Jó nagy pénzeket mozgatnak és nem lapátolni járnak külföldre. Jellemző, hogy leszállás után látod őket tologatni a 6-8 hatalmas bőröndjüket. Na ez szerintem nem fér bele a Wizz modelljébe, ezért gondolom, hogy kockázatos lépés lenne ez Váraditól. Kizárt, hogy indiai tömegek várják, hogy Budapestre utazhassanak egy ridiküllel, étlen, szomjan, minden bizbaszért külön fizetve és ezt olyan áron tudja adni egy európai fapados, hogy az mindenkinek megérje.
ápr. 26. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:

12. Nem igazan tudok erre mit irni. A vilag valtozik, minden fejlődik (egyelőre). De majd meglatjuk idővel, hogy mi lesz ebből.

Indiaiakat nem kell bemutatni, joparat ismerek szemelyesen, dolgozni is fogok velük es igen tenyleg mindenhol ott vannak mar :) egyre nagyobb a jelentősegük a vilagban.

ápr. 26. 19:27
 14/20 anonim ***** válasza:
66%
Nem tudnának annyit fizetni, hogy elutazzak Indiába. Aki onnan hazajön a felük olyan gyomorbetegséget szed össze, amiből egy életen át sem lehet kigyógyulni.
ápr. 26. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
24%

Igen, mindenütt ott vannak, de szerintem az átlag magyarnak fogalma sincs arról, hogy mekkorát robbant India az elmúlt 60 évben. 300 millióról 1 milliárd 300 millió lelekszámra nőttek és van vagy 200 millió fős középosztályuk, akik nyugati mércével is középosztály.

Nejem nem is ezzel van a problémám, inkább azzal, hogy az en ismereteim szerint sem az Easyjet, sem a Ryanair, sem a Wizzair pénztermelő gépezetébe nem illik ez a terv. Pontosan a működés homogenizáció bukna ezen, állandó váltószemélyzettel, mert lejár a munkaidő, a gép sem indulhat kutyafuttában vissza, az ottani földi kiszolgálás megszervezése stb.

Nem vagyok benne biztos, hogy nem keresne több pénzt a Wizz, ha egy nap Európán belül reptetné a gépet reggel hattól éjfélig, mint ha egyszer elküldi Bombayba.

A fapadosok működési modellje rendkívül sikeres Európában, nyereségesebbek mint a legacy társaságok. De a távolsági fapados repülés az egy marginális piac, ahol bagyon kevés európai cég létezik, nagyon kevés géppel (pl. FrenchBee) nagyon niche terméket árulva de nagyon ritkán keskenytörzsű gépekkel. Ráadásul nagy a fluktuáció mert nagy a kockázat. Természetesen lehetséges, hogy a Váradi zseniálisan meglát valamit, amit a többiek nem, mert a világ tényleg változik, ebben igazad van. Ha meglépik, én drukkolok nekik, hogy sikeres legyen a projekt. De nagyon szkeptikus vagyok.

ápr. 26. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:

Hat en nem sokat tudok a fapadosok arkepzeseről, üzletpolitikajarol, sőt egyik legitarsasagerol se.. de ha belegondolsz, wizzair megy Dubajba is, ez kb 6 ora. Delhibe legyen mondjuk 8 ora az ut, ezt most csak saccoltam, de azert az nem olyan sokkal több idő. Oke hogy UAE sokkal nepszerűbb celorszag, de oda talan megy minden nap jarat, Indiaba meg teszem azt lehet csak heti 2 menne.

De persze kar is tippelgetni, majd kiderül idővel.

ápr. 26. 23:15
 17/20 anonim ***** válasza:
100%
Vendégmunkásoknak indítanak ilyen járatokat, átlag ember nem nagyon akar ilyen körülmények között utazni.
ápr. 27. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
0%

Jó, volt egy ilyen sejtésem, mert nagyon sok olyan gyakorizóval talalkoztam itt akiknek sajnos fogalmuk sincs a légiközlekedési iparágról, azon belül az európai független "fapados" légitársaságok üzleti modelljéről. Vágyak, elképzelesek vannak, de mivel teljes ismerethiányon alapulnak, közük nincs a reális lehetőségekhez. Eleve ott kezdődik, hogy a fapados és hagyományos légitársasági modell két teljesen más kávéház. A kettő még csak nem is konkurenciája egymásnak. Abszolut más logikara épül és a profit termelő képessége is más más területeket fed le.

Javaslom, hogy nézz utána hogyan működnek az európai fapadosok, itt a gyakorin en is leírtam többször, mert ha azt megérted, reális képed lesz mondjuk arról, hogy mit miért csinál a 3 nagy

ápr. 27. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 anonim ***** válasza:
Nem valószínű.
ápr. 28. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:

Jó, hát így, hogy olyan tudatlan vagy, hogy nem érted a légiközlekedési modellek mibenlétet, így nehez neked megmagyarázni, hogy az eső nem fölfele esik, hanem fordítva.

Egy dolog nem lesz a te életedben: olcsó Wizzair járat Mumbaiba.

Ekkora hülyeséget. Persze, a Józsi meg teherbe esik, csak akarni kell

nov. 25. 03:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!