Azt olvastam, hogy a wizzair tervez közvetlen járatot Indiába. Örültök neki? Igénybe fogjátok venni?
12. Nem igazan tudok erre mit irni. A vilag valtozik, minden fejlődik (egyelőre). De majd meglatjuk idővel, hogy mi lesz ebből.
Indiaiakat nem kell bemutatni, joparat ismerek szemelyesen, dolgozni is fogok velük es igen tenyleg mindenhol ott vannak mar :) egyre nagyobb a jelentősegük a vilagban.
Igen, mindenütt ott vannak, de szerintem az átlag magyarnak fogalma sincs arról, hogy mekkorát robbant India az elmúlt 60 évben. 300 millióról 1 milliárd 300 millió lelekszámra nőttek és van vagy 200 millió fős középosztályuk, akik nyugati mércével is középosztály.
Nejem nem is ezzel van a problémám, inkább azzal, hogy az en ismereteim szerint sem az Easyjet, sem a Ryanair, sem a Wizzair pénztermelő gépezetébe nem illik ez a terv. Pontosan a működés homogenizáció bukna ezen, állandó váltószemélyzettel, mert lejár a munkaidő, a gép sem indulhat kutyafuttában vissza, az ottani földi kiszolgálás megszervezése stb.
Nem vagyok benne biztos, hogy nem keresne több pénzt a Wizz, ha egy nap Európán belül reptetné a gépet reggel hattól éjfélig, mint ha egyszer elküldi Bombayba.
A fapadosok működési modellje rendkívül sikeres Európában, nyereségesebbek mint a legacy társaságok. De a távolsági fapados repülés az egy marginális piac, ahol bagyon kevés európai cég létezik, nagyon kevés géppel (pl. FrenchBee) nagyon niche terméket árulva de nagyon ritkán keskenytörzsű gépekkel. Ráadásul nagy a fluktuáció mert nagy a kockázat. Természetesen lehetséges, hogy a Váradi zseniálisan meglát valamit, amit a többiek nem, mert a világ tényleg változik, ebben igazad van. Ha meglépik, én drukkolok nekik, hogy sikeres legyen a projekt. De nagyon szkeptikus vagyok.
Hat en nem sokat tudok a fapadosok arkepzeseről, üzletpolitikajarol, sőt egyik legitarsasagerol se.. de ha belegondolsz, wizzair megy Dubajba is, ez kb 6 ora. Delhibe legyen mondjuk 8 ora az ut, ezt most csak saccoltam, de azert az nem olyan sokkal több idő. Oke hogy UAE sokkal nepszerűbb celorszag, de oda talan megy minden nap jarat, Indiaba meg teszem azt lehet csak heti 2 menne.
De persze kar is tippelgetni, majd kiderül idővel.
Jó, volt egy ilyen sejtésem, mert nagyon sok olyan gyakorizóval talalkoztam itt akiknek sajnos fogalmuk sincs a légiközlekedési iparágról, azon belül az európai független "fapados" légitársaságok üzleti modelljéről. Vágyak, elképzelesek vannak, de mivel teljes ismerethiányon alapulnak, közük nincs a reális lehetőségekhez. Eleve ott kezdődik, hogy a fapados és hagyományos légitársasági modell két teljesen más kávéház. A kettő még csak nem is konkurenciája egymásnak. Abszolut más logikara épül és a profit termelő képessége is más más területeket fed le.
Javaslom, hogy nézz utána hogyan működnek az európai fapadosok, itt a gyakorin en is leírtam többször, mert ha azt megérted, reális képed lesz mondjuk arról, hogy mit miért csinál a 3 nagy
Jó, hát így, hogy olyan tudatlan vagy, hogy nem érted a légiközlekedési modellek mibenlétet, így nehez neked megmagyarázni, hogy az eső nem fölfele esik, hanem fordítva.
Egy dolog nem lesz a te életedben: olcsó Wizzair járat Mumbaiba.
Ekkora hülyeséget. Persze, a Józsi meg teherbe esik, csak akarni kell
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!