Kezdőoldal » Tudományok » Társadalomtudományok és bölcsészet » A robbanómotoros autók támogat...

A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?

Figyelt kérdés
A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?

2023. márc. 11. 15:21
 101/152 A kérdező kommentje:
Mesevilágban te élsz tanulatlan barátom
2023. márc. 16. 16:27
 102/152 A kérdező kommentje:
2023. márc. 16. 16:30
 103/152 anonim ***** válasza:
83%

"Természetes hogy a robbannómotor felelős a meghibásodások zöméért"


Téves. Vannak rosszabb és jobb konstrukciók, de egy átlagos motor 300 ezer kilométert mindenképpen elmegy különösebb meghibásodás nélkül. Mire a motorhoz hozzá kell nyúlni, addigra az autó túl van 3-6 fékszetten, egy pár lengőkarszilenten, gömbfejen, stb, köszönhetően a jó magyar utaknak.


Ehhez hozzáadódik az is, hogy a jelentősebb beavatkozások egy részét nem is maga az autószerelő csinálja, ő csak szétszedi. Például ha hengerfejes az autó, ami az egyik leggyakoribb probléma, akkor azt az autószerelő nem tudja megcsinálni. Ő csak leveszi a hengerfejet, aztán elküldi a gépműhelybe, ahol a hengerfejet újrasíkolják, a szelepeket becsiszolják. Ez autótól függően egy 40-80 ezer forintos része a teljes műveletnek, ami tisztán a gépműhely bére, ebből egy fillért nem lát a szerelő. Ha turbós autóról beszélünk és tönkremegy a turbó, ugyanez a helyzet. A szerelő nem tud turbót felújítani, mert az egy teljesen más szakma, speciális ismeretek, gépek, eszközök kellenek hozzá. A szerelő csak leveszi, aztán elviszi a szakembernek, a végén visszateszi. A felújítás árából a szerelő egy fillért nem lát, hiszen nem ő újította fel. Dízeleknél az injektorok? Szintén. El kell vinni szakműhelybe, ahol van hozzá megfelelő gép és eszköz. Szintén dízeleknél eldugul a DPF? Szakember. Ez mind-mind olyan munka, ami nem az autószerelő rezortja. Ő csak szétszedi/összerakja, de a valódi munkát nem a szerelő végzi.


Az autószerelő toronymagasan a fék, futómű és egyéb hasonló munkákkal keres a legjobban, mert ott a munka 100%-át ő végzi.


"többszörös árért is eladják a palimadár ügyfeleiknek"


Szintén téves. Nem az ügyfél kapja meg túlárazva, hanem az autószerelő kapja meg alulárazva. Tegyük fel van egy alkatrész, amit az autószerelő 25 ezer forintért szerez be és 50 ezer forintért ad el az ügyfélnek. Te azt hiszed (tévesen, mint mindig), hogy ez az alkatrész 25 ezer forintba kerül és az 50 ezer forintos továbbadás lehúzás. A valóság viszont az, hogy az az alkatrész valójában 50 ezer forint, csak az autószerelőnek törzsvásárlói kedvezménye van. Sokallod az 50 ezret, mert azt hiszed az autószerelő le akar húzni? Akkor menj be személyesen a boltba és vedd meg te az alkatrészt személyesen. Ott is 50 ezer forintért fogod megkapni.


Az autószerelő egy fillért sem tehet rá, mert ő csak viszonteladó. Az alkatrészek árát nem az autószerelő határozza meg, hanem a bolt. A szerelő a bolti áron adja el.


Jelzem ennek semmi köze a "proli autószerelőknek", mert a világon minden így működik. A teszkóban a sör, a hervisben a cipő, az ikeában a kisasztal... minden. Bárhová mész vásárolni, mindig mindenkit elküldesz a k*rva anyjába, hogy mekkora tolvaj g*cik? Szimplán azért, mert te 12 éves vagy és nem érted a világ működését. Fogalmad sincsen róla, hogy hogyan működik a gazdaság. Fogalmad sincsen róla, hogy mit jelent a "kiskerár" és "nagykerár".

2023. márc. 16. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 104/152 anonim ***** válasza:
81%

67:"beleszámolnád azt is, hogy az energiatermelés hány százaléka származik olajból?"


Ez nem számít, mint ahogy az sem számít, hogy az energiát ki termeli meg. Jelenleg is kb az áram harmadát külföldről veszük. A lényeg, hogy az elosztóhálozat megfelelő legyen, az pedig bővíthető 20-30 év alatt. Amugy a termelés az erőművek is fejleszthetők lennének, ha nem lenne ilyen Oroszbarát kormányunk, akik kizárolag Orosz gázra, atomra alapoznak. Mert akkor naperőművekkel is megtermelhetnénk a plusz energiát. De még egyszer mondom, nem kell hogy mi termeljük, megveszük külföldről.


Tartalékok, pedig azért vannak, mert jelentősen különbözik a nappali és az éjszakai fogyasztás, és a rendszert a nappali csucsfogyasztásra méretezik. Ezért éjszaka, már most is gond nélkül töltödhetnének az elektromos autok, a nappali és az éjszakai felhasználás különbségével.

Este 10, és reggel 6 óra között kb 1.5-2 GW-al kisebb a fogyasztás, ez éves szinten 4000 GWh kapacitás. Ez az jelenti, hogy most azonnal elbirna a rendszer 1 millió elektromos autot. Szóval szerintem semmilyen problémát nem okozna az elektromos hálozatnak pár millió elektromos autó 20-30 év alatt.

2023. márc. 16. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 105/152 A kérdező kommentje:

"de egy átlagos motor 300 ezer kilométert mindenképpen elmegy különösebb meghibásodás nélkül. "


Hát persze persze, ehhez a butasághoz erős drogokat kellett használnod, vagy brutál erős tömény szesz csusszant le a torkodon?


"Mire a motorhoz hozzá kell nyúlni, addigra az autó túl van 3-6 fékszetten, "

Elektromos autóknál hagyományos féket nem vagy csak vészfékként kell használni, náluk ez nem probléma


"A valóság viszont az, hogy az az alkatrész valójában 50 ezer forint, csak az autószerelőnek törzsvásárlói kedvezménye van. "

Nevezheted a lehúzást csalást törzsvásárlói kedvezménynek is, ha neked így tetszik..

2023. márc. 16. 19:07
 106/152 anonim ***** válasza:
100%

Megkérdezhetem, hogy életedben hány autóhoz nyúltál hozzá, hogy ilyen okos vagy a témában?


"Nevezheted a lehúzást csalást törzsvásárlói kedvezménynek is"


Bemész a teszkóba, beteszed a kosárba a 600 forintos kenyeret, a kasszánál lecsippantod a teszkós vásárlói kártyádat és kapsz 50 forint kedvezményt a kenyérre. Akkor te most loptál 50 forintot?


Bemész a teszkóba és látod hogy a fél literes kóla 400 forint. A kétliteres logikusan 1600 kellene legyen, de csak 1200, ezért azt veszed. Akkor te most loptál 400 forintot?

2023. márc. 17. 04:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 107/152 A kérdező kommentje:
Te mondtad, hogy törzsvásáróival 50% hasznot is lehet realizálni, ez RABLÁS.
2023. márc. 17. 09:17
 108/152 anonim ***** válasza:
93%

#107 Oké. És az megvan, hogy nem csak a szervizeknek és szerelőknek jár ez? Ha te otthon szerelés saját magadnak magánszemélyként és sokat vásárolsz az adott boltban, te is megkapod.


Sőt, az unix idén még egy extra szintet bevezetett, az eddigi hagyományos 48%-os kedvezmény mellett már van VIP program is, amire a szervizek konkrétan nem jogosultak, mert magánszemélyeknek van, azaz pl. neked is lehetne, míg nekünk nem.


Persze neked nem lesz, mert autód sincs. De lehetne.

2023. márc. 17. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 109/152 A kérdező kommentje:
Pontosítás: Fingómotoros autóm nincsen.
2023. márc. 17. 10:37
 110/152 anonim ***** válasza:
93%
Semmilyen sincs, de nem szégyen az, csak ha tagadod.
2023. márc. 17. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!