A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?
Nekem meg pont másféle tapasztalataim vannak. Az ismerettségi körömben a legaluliskolázottabbak támogatják az elektromos autókat, mert ettől képzelik magukat okosnak, haladónak. Most akkor mi van?
Látod, ezért nem ér semmit az anekdotikus érvelés.
Pont ugyanannyira hiteles mint a te eredeti kijelentésed.
Tehát újra megkérdezem, fel tudsz mutatni valami alapot a kérdésbe bújtatott kijelentésed bizonyítására?
Nem biztos, hogy tanulatlanság van a dolog mögött. Van olyan, hogy gyakorlatias hozzáállás:
Az "elit" mindig azt keresi, hogy hogy élősködjön a dolgozó embereken. A villanyautó egyenlőre marha drága, és mindig magas fenntartási költségekre fogják kimatekozni az üzemben tartását.
Nem véletlen, hogy a CNG-s autókat se engedték elterjedni, hisz a kazánokba árult vezetékes gáz töredékébe kerül a benzinnek - házi töltőállomást meg sokan tudnak építeni suttyomban.
Ma egy elektromos robogó árából lehet egy megkímélt tizenöt éves használt-autót vásárolni, amit egy házi-műhely felszereléssel kiválóan fenn lehet tartani még tizenöt évig - egy másik robogó áráért.
Egy elnyomott vidéki embernek marha praktikus és komfortos dolog télen fűtött kocsival befutkosni a városi hipermarketekbe, hivatalokba, orvosokhoz, stb.. Sok ember nem engedhetné meg ezt magának, ha hivatali terrorral ellehetetlenítenék az olcsó és gazdaságos használt gépjárművek birtoklását - melyeket a művelt és műszakilag kiemelkedően tehetséges emberek képesek olcsón karbantartani.
Akkor mondok pár érvet:
A belső égésű motorokat és a körülötte lévő technikát 100 éve ismerjük, az elektromos autók (legalábbis tömegesen) újdonságnak számítanak.
Egy hagyományos autóhoz minden sarkon van szerelő, egy elektromoshoz sokkal nehezebb szakembert találni.
Benzinkút mindenhol van. Elektromos töltő sokkal kevesebb.
Minden új technika ellen mindig voltak fenntartások. Ezek egy részét megoldották, másik részét elfogadtuk, vagy az adott technika elbukott.
Az elektromos autóknak is le kell kezdeni az ellenszenvet.
Én meg első kézből tudom, hogy a kérdező Szentkirályi márkájú ásványvizet iszik, és a kutatásaim, illetve személyes tapasztalataim alapján 98%-ban biztos, hogy esténként emberek áldozik fel Lenin tiszteletére.
Forrás: trust me bro
Ezzel a kérdéssel egy nagy komoly probléma van: az, hogy te párhuzamot húzol a tanultság és a lakhely között. Ez egy roppant buta dolog, kérdésedből adódóan pedig én azt gondolom, hogy te is városi vagy, aki ráadásul támogatja az elektromos autókat. Tehát azért remélem érted, hogy te magad a kérdés kiírásával megcáfoltad saját magadat.
A kérdésre a válasz nagyon egyszerű: hibás a kérdés. Az elektromos autózást kizárólag az emberiség 3 rétege támogatja:
1. A gyártók, de őket csak a pénz érdekli, nem a szebb jövő.
2. A politikusok, akik ezzel akarják megnyerni maguknak a társadalom egy rétegét, de őket csak a hatalom érdekli, nem a szebb jövő.
3. A buta prolik, akik nem értik a világ működését és maximálisan befolyásolva vannak az előző két réteg által.
Szóval ki a tanulatlan? Az, aki túl buta ahhoz, hogy megértse, hogy az elektromos autózás nem csak hogy károsabb a robbanómotoros autózásnál, de ráadásul kivitelezhetetlen is. Egyszerűen LEHETETLEN kiépíteni az infrastruktúrát, mert:
1. A benzinkutak már így is egymás hegyén-hátán vannak és annak ellenére, hogy a tankolás 3-5 perc, mégis sorban állnak az autók. Mi történik akkor, amikor a "tankolás" fél óra?
2. A világ áramellátását kb. háromszorosára kellene növelni ahhoz, hogy kiszolgálja a villanyautózást. Ki fogja ezeket megépíteni?
Az elektromos autók jelen pillanatban csak és kizárólag azért tűnik életképes opciónak, mert az autópiac alig 5-6%-át teszik ki villanyautók. De ha ez a szám elkezdene komolyan emelkedni, akkor rögtön összeomlana ez a kis elektromos álomvilág. Becslések szerint (amit nálad sokkal okosabb emberek végeztek) ha az abszolút maximumra járatnánk az infrastruktúrát, akkor is maximum 30%-os részesedést lenne képes ellátni. És ez a lehető legjobb eset, ahol már tényleg leszarunk MINDENT, beleértve a környezetet és az emberek kényelmét. Mindent. És még ekkor is csak 30%-nál járunk. Ha az autósok több, mint 30%-a váltana elektromos autóra, becsődölne az egész. És hol van még az a 100%-tól?
A belsőégésű motorokat jelenleg semmi nem tudja leváltani. A jövő nem az elektromos autó lesz, nem is a hidrogén, meg anyámkínja amit még kitaláltak, hanem marad a belsőégésű motor, csak a kőolaj alapú üzemanyagot felváltja majd a szintetikus.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!