A robbanómotoros autók támogatói miért (akik gyűlölik az elektromos autózás térnyerését) főként a kevésbé tanult vidéki rétegekből kerülnek ki?
28
2019-ben 122,3 gramm volt az új autók kilométerenkénti átlagos szén-dioxid-kibocsátása, ami alacsonyabb, mint az EU 2015-2019-es időszakra vonatkozó 130 grammos célértéke, de így is magasabb, mint a 2021-re kitűzött 95 g/km.
Nem keverem a CO-t a CO2-vel, csak éppen a mérés egy kalap alá veszi a kettőt. Az Euro szabvány CO-nak hívja, de a mérés együtt méri a kettőt és egy közös összevont értéket mutat. Ennek a közös értéknek kell 1g/km alatt lennie.
Pár autót már levizsgáztattunk az évek folyamán...
#34 (07:18) írja:
"Nem keverem a CO-t a CO2-vel, csak éppen a mérés egy kalap alá veszi a kettőt. Az Euro szabvány CO-nak hívja, de a mérés együtt méri a kettőt és egy közös összevont értéket mutat. Ennek a közös értéknek kell 1g/km alatt lennie."
Válasz:
Pedig ez alapján nagyon úgy tűnik, hogy kevered a a szezont a fazonnal!
A CO2 az elvárt égéstermék, mely megkerülhetetlenül pontos arányban van az elfogyasztott üzemanyaggal - tehát teljesen értelmetlen megadni az értékét, mert a normális eszű embereket a benzinfogyasztás érdekli. A CO2 keletkezést természetesen sohase mérik, hisz azt pontosan ismerjük a benzinfogyasztásból.
A CO a tökéletlen égés mellékterméke, melyet a katalizátor hivatott eloxidálni CO2-re. A CO2-vel ellentétben mérgező, kis koncentrációban is fulladást okozó gáz. Ha az előírásos mennyiségnél több jön ki belőle az autóból, akkor az a katalizátor vagy a lambda szabályozás hibájára mutat hibátlan keverékképzés esetén. A CO képződést mérték a katalizátorok elterjedése előtt is, mert keverékképzési hibára mutat a többletképződése.
"a belső égésű motorok is fejlődnek"
BAromság, az 1990-es évek óta képtelenek jelentősen növelni a belsőégésű motorok hatásfokát.
A belsőégésű motorok nem megbízhatóak, mivel nagyon gyakran meghibásodnak. Az autószerelők munkájának 80%-át közvetlenül maga a robbanómotor meghibásodása adja!
Másrészt rendkívül gyenge a nyomatéka is.
A hibridre nem lesz szükség, hiszen léteznek nagykapacitású akkumulátorok.
A hibridek jobban szennyeznek! olvass:
"mert sokan nem veszik be ezt a környezetbarát dumát."
Akik nem veszik be általában tanyasi vidéki parasztok, akik nem élnek nagyvárosban nem tapasztalják a szmogot.
Azonban a robbanómotoros autók által nagyvárosokban keltett szmog vezető halálok legtöbb fejlett országban.
"ogy az egész elektromos autózás a német gazdasági befolyás növeléséről szól a világpiacon."
Ekkora butaságot csak egy részeg vagy kemény drogos írhat le.
Németország ipara nem készült fel az elektromos autók gyártására, csak Kína és az amerikai Tesla képes olyan elektromos autókat gyártani, amit jelenleg el lehet adni a piacon a gyártási költségek felett, azaz haszonnal.
A BMW Audi Mercedes és VW kocsikat ráfizetéssel képesek gyártani kis volumenben a németek. Tehát a német gyártóknak jelenleg nagyon NEM érdeke az elektromos autók terjedése.
Kérdező írja:
"Másrészt rendkívül gyenge a nyomatéka is."
Válasz:
Nem mindegy, hogy mennyi egy motor nyomatéka? Az csak egy szerkezeti paraméter, mely semmit nem mond a motor felhasználhatóságáról!
Tényleg csak a hazudozás maradt már csak, mint érv, kérdező...?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!