Miért olyan gyenge a nyugat-európai 8.osztályos tanulók matek és term.tudományos tudása a magyarokhoz képest a nyugati-európai diákoknak?
@kürasszír: Engem, ha ilyen éppen érdekel, utánanézek. A lexikális tudás jelentős része szükség esetén ugyanígy megszerezhető. A szakmai oldalon meg elsajátítódik. Nem nélkülözhető, de a szükségesnél nagyobb jelentőséget tulajdonítani neki fölösleges.
A tanárverő gyerekek extrém marginális eset, ezért számol be róla a bulvármédia. Szenzáció, clickbait, a tájekozatlan jószágok meg felhördülnek rajta. Valójában általános eset (igen, még a mélyborsodi undergettókban is), hogy a tanárt jobban tisztelik ennél. Más kérdés, hogy mennyit viselnek el és hogyan reagálják le.
@kürasszír: A szabadalmak már egy fokkal jobb, de még mindig gyatra mérőszám. Apropó, a szabadalmakat benyújtó emberek hol is végeztek? Lenne nagy csodálkozás...
Egyébként pedig van nevem, ki is van írva, megengedem, hogy azon szólíts.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!