Az elektromos autóké a jövő, vagy pedig egy zsákutca?
"Lehet nézegetni meg letörölgetni pár naponta. Másra nem jó."
Üzemanyag nélkül semmi sem megy, értelemszerűen. A nem elektromos autók sem.
11
Ez oké, csak az áram egy elég kényes dolog. Nem lehet egy kannában elcipelni a világ végére és ott veszteségmentesen évekig megőrizni.
"Ez oké, csak az áram egy elég kényes dolog. Nem lehet egy kannában elcipelni a világ végére és ott veszteségmentesen évekig megőrizni."
Ellenben rengeteg féle forrásból elő lehet állítani. Olaj meg ha nincs, akkor nincs.
"Úgy kéne tervezni a városokat, hogy minél kevesebb időt kelljen közlekedéssel töltenünk."
Ez így elsőre jól hangzik, de pontosabban hogyan oldanád meg? Milyenre terveznél egy várost, hogy sose legyen benne olyan lakos, aki a város túlvégében talál magának munkát, és ingáznia kell?
16. Nem értek hozzá, csak a Sikeres város titkában olvastam (online elérhető). Az én lehetetlen utópiám szerint:
Jó tömegközlekedés + autók számának maximalizálása az adott város terület függvényében. Legyenek alacsony padlós, kényelmes buszok, hévek, villamosok. Magyarországon e téren tök jól állunk szerintem.
A kocsik számát korlátozzák. Számolják ki, hogy egy városban mennyi az autók optimális száma, ami még nem okoz ilyen dzsuvát, ami pl. Pesten van. A magánérdek itt nagyon szembefeszül a közérdekkel. A több és szélesebb út nagyobb forgalmat generál, (mert kényelmes, tehát biztat) ezért kevesebb, és szűkebb utakat kell kialakítani. Tudom, felháborító. De nem lesz ez, úgyhogy nagy baj nincs.
„Legyenek alacsony padlós, kényelmes buszok”
Amik a rosszabb utakon majdnem szétesnek. Az Ikarus 280, az volt az igazi:
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!