Nagyon afelé haladunk. A trend egyértelmű: megvan a "lendülete", és a köréje épülő összeszerelő-ipar, illetve logisztiai hálózat is egyre inkább kezd kiépülni, és a nagy autógyártó cégek is egyre inkább kezdenek átállni. A zsákutcák általában hamarabb falba ütköznek.
2022. dec. 28. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/26 anonim válasza:
Is-is. A elektromos járművek teret fognak nyerni, ez egészen biztos, de kiszorítani nem fogják teljesen a fosszilis üzeműeket, az is biztos. Mindkettő megtalálja majd magának a helyét, hogy hol, mikor, milyen körülmények között melyiket célszerűbb használni.
Szerintem nem kellene mindent ilyen sarkosan szemlélni, hogy vagy ez az új szupercsoda, vagy pedig zsákutca, mert nem csak ez a két opció létezik.
2022. dec. 28. 16:40
Hasznos számodra ez a válasz?
3/26 Revolúcióbiológus válasza:
Aki meg tudja fizetni annak az elektromos autó, aki nem annak a busz meg bicikli. Azért ahhoz, hogy reggel vagy munkaidő végén eggyel több jármű álljon a dugóban vagy az iskola előtt nem kell feltétlen egy négy keréken guruló havi fél milliós lízingszerződés.
2022. dec. 28. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/26 anonim válasza:
Személygépjárműveknél a nagy gyártók már letették a voksukat mellette. A töltő hálózat is erősen kiépülőben van. Az akkumulátor technológiában ráadásul még hatalmas fejlesztési potenciál van. Úgyhogy a következő legalább 20-30 év azon a területen az európai, kínai, Észak-Amerikai piacon kb eldőlt. A rosszabb infrastruktúrájú fejlődő országokban valószínűleg marad még egy ideig a benzin. Illetve kérdés, hogy ott mi fogja váltani, és mikor.
2022. dec. 28. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
5/26 anonim válasza:
Egyértelmű, hogy az elektromos autó a jővő. Sokkal hamarabb is lehetett volna, ha az emberek nem ilyen rövidlátok, ostobák. Már a 90-es években is lehetett volna, és akkor meg indult volna az akkumlátorok fejlődése. Mostanra pedig ott tartanánk, hogy a repűlés is át állt volna elektromosra.
2022. dec. 28. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
6/26 anonim válasza:
Egyértelmű zsákutca.
2022. dec. 28. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
7/26 Koplárovics Béci válasza:
A jelenlegi gyártási technológiával lehetetlen az össszes, vagy akár a meglévő autók 50%-át is lecserélni teljesen elektromosra. Arról nem is beszélve, hogy a jelenlegi elektromos kapacitással annyi autó töltése sem megoldható. Szép dolog, hogy 2030/2035/2000 akármennyitől már csak elektromos autót akarnak forgalomba helyezni, de a tudomány és a fejlődés, főleg a szükséges áttörés nem parancsszóra és időpontra működik.
Szóval akár lehet is a jövő, de ahhoz a technológiának és a fizikai ismereteinknek is sokat kell fejlődnie.
2022. dec. 28. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
8/26 anonim válasza:
Teret fognak nyerni az elektromos autók, mert egy kis fejlődés után rengeteg előnnyel fognak bírni. De a belső égésű motorok is sokáig meg fognak maradni bizonyos területeken.
Például lehet, hogy a dízelmotoros nehézgépeket LNG-re fogják leváltani, mert olyan hatékony dolog az a 40%-os (és néha még annál is jobb) termikus hatásfokú belsőégésű motor.
2022. dec. 28. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
9/26 anonim válasza:
Zsákutcának semmiképp sem zsákutca, pont azért, mert a hagyományos belsőégésű motorokkal ellentétben még hatalmas fejlesztési potenciál van benne, ráadásul szinte minden egyes területen. Áramtermelés, akkumlátorok, stb, még mind bőven fejleszthetők. Míg a hagyományos motorok esetében maximum a bioüzemanyagok termelése amiben még lehet hasonló fejlesztési potenciál.
2022. dec. 28. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
10/26 anonim válasza:
9
Oké töki, de most magyarázd meg az ukránoknak, hogy milyen jó a villanyautó. Lehet nézegetni meg letörölgetni pár naponta. Másra nem jó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!