Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Az Ikarus trolik műszerfalán...

Az Ikarus trolik műszerfalán hogy működött és mire való volt az a négy szocialista típusú kapcsoló és hogy használták?

Figyelt kérdés
[link]
febr. 3. 21:14
 1/5 anonim ***** válasza:
59%
Görgős kapcsoló, az osztrák gyártmány pont így nézett ki.
febr. 3. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
75%
Ha jól gondolom, akkor a nem alacsony feszültségű elektronikával kapcsolatos dolgokat mint pl az áramszedő, a fűtés, stb lehet ezekkel kapcsolni.
febr. 3. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
92%

"szocialista típusú kapcsoló"

😆😂🤣

febr. 3. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
42%

Német eredetű kacsoló:

[link]

sok országban használták, nem csak a szocialista országokban.


A használatával kapcsolatosan meg javaslom a topiknyitó kérdésben szereplő képet tartalmazó lap ( [link] ) gazdáját:

[link]

felkeresni, ő talán felvilágosítást tudna adni.


Ugyanis az oldalon szereplő egyszerűsített áramköri kapcsoláshoz:

[link] gvm-aramkor.jpg

képest eléggé sok kapcsoló van a fotón. ;)

febr. 4. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
42%

Ha jól emlékszem, akkor:

Páramentesítő kapcsoló, üzemmódváltó (üzembe helyező) kapcsoló

Utastérfűtés kapcsoló, irányváltó kapcsoló

febr. 5. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!