Milyen gitárt vegyek?
Teljesen kezdő vagyok.
Először fémhúros western gitárt szerettem volna venni, de aztán egy videóban azt hallottam hogy nehéz rajta megtanulni gitározni és érdemesebb klasszikussal kezdeni.
Igazából csak itthon szeretnék gitározgatni nincsenek nagy terveim nirvana, metallica, tankcsapda,led zeppelin ehhez hasonló zenéket szeretnék majd játszani.
35000 forintom van és maximum 40000 ig szeretnék elmenni.
hol hallottad, hogy nehéz rajta megtanulni? Azt ne mondd, hogy a gitáregyetem.hu vagy milyen oldalon..:D az egy gyökér, arra ne hallgass. de ha máshol hallottad, akkor se hidd el :D annyiból előnyösebb klasszikus gitáron kezdeni, hogy ott kevésbé vágja eleinte a húr az ujjad. De ha azt is mondta, hogy klasszikus gitárt tanulni könnyebb, mint könnyűzenét, ismét csak ne higgy neki.
ha a fémhúros hangja tetszik, (és amiket felsoroltál, ahhoz jobban is fog menni a fémhúros gitár), akkor azon kezdj el tanulni. Ha sok sok pénzed van, és pár hónap múlva tudsz venni egy másik gitárt, akkor vegyél nyugodtan klasszikus gitárt első gitárnak, ismeretlenül nem értek az anyagi helyzetedhez, de 10ből 9embernek nincs sok pénze :D Ha eleinte kicsit jobban is fog fájni az ujjad, nem éri meg..?:) Egyébként ha tanulnál egy évig klasszikus gitáron, utána sem lenne könnyebb átszoknod fémhúrosra
Ennyiért amúgy tök jó használt Fendert, Cortot, esetleg Yamahát lehet venni, gitarshop.hu-t ajánlom, hogy ott nézz szét.
azért kérdezz meg még nyugodtan másokat is, én sem vagyok mindenttudó, bár a gitáregyetem.hu-nál jobban értek hozzá :D
Tényleg csak annyival nehezebb, hogy véknyabbak a húrok, és jobban fogja vágni az ujjad, meg esetleg, hogy közelebb lehetnek a húrok egymáshoz. De nekem is volt olyan tanítványom, aki azzal kezdett, illetve sok sok olyan embert ismerek, akinek egy gitárra volt pénze, belevágott a fémhúros vásárlásba, és semmi gondja nem lett belőle:)Sok sikert hozzá:)
OFF
"véknyabbak a húrok, és jobban fogja vágni az ujjad"