Miért szeretik annyian a Sword Art Online-t?
Esküszöm, nem rosszindulatból kérdezem, ugyanis én is láttam az animét, és egészen a kardos részekig igazán tetszett. Viszont a sorozat második fele, mikor előhozakodtak a tündéres játékkal, már nem jött be annyira. Tudom, ez ízlés dolga, de mégsem értem, hogy az animeaddictses adatok alapján a SAO hogy a jó életbe kedvence 3742 emberből 2393-nak. Szerintem ez rengeteg, és azért ez nem volt egy olyan egetrengetően fantasztikus anime, mint például a Death Note, ami arányaiban sokkal rosszabbul áll. (Ugyan majdnem 8000-en jelölték be, hogy látták, de csak 3600 ember kedvence.)
Ezzel a kérdésemmel nem egy ,,melyik jobb anime"-vitát akarok kirobbantani, hanem olyan válaszokat szeretnék kapni, ahol leírjátok, miben volt szerintetek egyedi, vagy mi tette olyanná, hogy ennyien kedvelik. Előre is köszönöm szépen!
A legtöbben már leírták a dolgot. Mert az emberek jobban azonosulni tudnak vele. Hogy miért?
Ki ne akarna elszabadulni ebből a rohadt valóságból? A legtöbben szívesen élnének egy MMO világában, ahol a természet teljesen más mint a valóságban.
Kritikus szemmel nézve pedig 9/10-et adnék, és az az 1 pont levonás is csak egyetlen dolog miatt van. Hogy a kórházba átszállítják őket, amikor elvileg nem lehetne. De azon kívül jó az egész.
Kirito eleinte egy magába zárkózó félős emberke, aki lazán hagyta meghalni a társait, és végignézte ahogy leugrálnak a világból. A végére pedig már akkor sem akarja hogy bárki meghaljon a csapatából, amikor már szabadna. (Az ALO-ban) Tehát az elején lazán meghalhatnak, utána már pedig nem hagyja. Az elején még játsza a magányos farkast, de a végén már elfogadja a segítséget, "táncol" Sugu-val és egyebek. Egy sokkal felelősségteljesebb, kedvesebb ember válik belőle a végére.
Asuna-nál zavaró hogy ő akarja irányítani a dolgokat. Az elején mikor Kirito megkapja a köpenyt, akkor mosolyogva köszön el tőle Asuna, de a következő részben már vitatkoznak, és ezt Egil is megmondja. De ez a nézőnek rohadtul lényegtelen, mert nem az a lényeg, hogy hogyan vesztek össze, hanem hogy utána kibékülnek. Ami nem fontos a legvégső megoldáshoz, az nem is lényeges. Ha mutatták volna hogy min és hogyan vesznek össze, az csak filler lett volna, hiszen utána úgyis kibékültek.
Hát a hugica, illetve unokahugica az kissé kiakasztó a folytonos nyafogásával, de egyébként jó karakter. Megvan az a picike szerelmi vívódás, hogyhát szerelmes az unokatestvérébe, ezért inkább próbál beleszeretni egy virtuális ismerősbe, akiről kiderül hogy ugyanúgy az unokatesója. Sajnálom szegényt!
A világ egész jól meg lett csinálva. Maga az VMMORPG egész jó lett. Egy olyan MMO amiben nincs varázslat. Fura, de nagyon jó elképzelés. A szintkülönbségeket, és a képességeket olyanra dolgozták ki, mint egy tényleges mai MMO-ban. Ha kellőkppen magasabb a szinted, akkor 6 az 1 ellen sem fognak lenyomni. 11 évnyi MMORPG játékosi, és 3 év fejlesztési tapasztalattal mondhatom hogy a SAO MMO része jó. Az ALO az nem tetszett. A repülés újdonság, és jó ötlet, de a többi rossz. A képességhasználatttal-fejlődős MMO-k nem olyan jók.
Kirito és Asuna papás-mamás játéka sem volt olyan rossz.
Mikor Heathcliff adott egy lehetősget Kirito-nak az főképpen tetszett. Már csak a tisztelet jegyében is, illetve az egy jó jelenet volt, hogy Kirito mégsem halt meg. Nem az a lényeg, hogy "hogy a fenébe lehetséges", hanem az, hogy egyszerűen megtörtént és kész!
Szerintem jóra sikeredett! Nem a legjobb, de a 10/9-et bőségesen megérdemli, és ezt szigorú kritikusi szemmel mondom, aki mindenben a hibát keresi, illetve egy 6 oldalas kritikát írt a SAO-ról!
"Szerintem jóra sikeredett! Nem a legjobb, de a 10/9-et bőségesen megérdemli, és ezt szigorú kritikusi szemmel mondom, aki mindenben a hibát keresi, illetve egy 6 oldalas kritikát írt a SAO-ról!"
Igen 11%os válaszadótól az már valami. Szigorú kritikus szemmel aki mondja az max 5-7pont környékét ad.
Nem érdekes, megint a hülyeséget mondod. Nem picsogni kell 20 részig hanem fejlődni a személyiségének. Ahhoz képest hogy komolyságot kellett volna bemutatnia, egy hárem dráma lett belőle, jött a sok agyon fanservicelt karakter.
MMORPG részről meg annyit hogy ahhoz képest hogy egy starter MMO volt, alig volt benne olyan játékos aki beleillett volna(tudjátok a kockák meg a vérprók), helyette csöcsös lányok, lolik meg a noobok áradata játszott.
Szerintem nem is lett volna egy rossz anime, sőt 6-7 pontot adtam volna neki, ha legalább nem egy műmájer idegesíttő főhős csávo lett volna benne, illetve vitte volna a történetet bármi jó irányba. (mert ez a random ugrálósdi szánalmas volt.)
Utolsó 11%-os GYIK statisztikával, amúgy se győztél meg, így meg pláne:D most tudom, hogy ez nem ér semmit, de hát..
Amúgy én őszintén nem azonosultam egyetlen karakterrel sem. Egyik sem volt egyedi, vagy nem tudom, nem voltak jók, nem voltak "megfelelőek" egy anime karakternek.
Szóval én nem az azonosulásra szavaznék, hogy miért tetszik sok embernek. Inkább azért, mert sok a lány néző, és pk kedvelik a romantikát benne, és nem veszik észre, hogy mi a valódi lényeg. A fiúknál nem tudok mit mondani. Talán úgy érzik, hogy ha Kiritonak sikerült összeszednie kocka lévén egy hiper-szuper menő gazdag libát, akkor talán nekik is.
Én erre szavaznék, nem tudom, hogy valóban így van, de a karakterazonosulás...
Majd csak kiderül:)
Világok is jól hangzottak, szépek voltak, de teljesen kidolgozatlanok.
Amúgy nagyon eltértünk a fő témától. A kérdező nem war-t akart.
#16, 68%-os:
Végigolvastam az ahmon-os veszekedéseiteket is. Most már tényleg megbizonyosodhat az ember arról, hogy te csak azért vagy itt, hogy másoknak beszólj. Nincs benned annyi önkontroll, hogy ne reagálj le olyan dolgot, amit rohadtul nem neked címeztek.
"Igen 11%os" XĐ Majdnem az oldal kezdete óta fent vagyok. Az emberek már az elején is tudták, hogy a %-os rendszer hülyeség, mert még csak megközelítőleg SEM mutatja pontosan a felhasználó valódi hasznosságát, mert egy warnál 3 ember az 1 ellennél mind a 3 benyomogatja annak az egynem hogy nem hasznos, még akkor is ha az. Emellett az az 1 ember nem nyomja be egyszer sem a másik 3-nak.
4 éve írok színvonalas kritikákat neves újságokban és weboldalakon.
"MMORPG részről meg annyit hogy ahhoz képest hogy egy starter MMO volt, alig volt benne olyan játékos aki beleillett volna(tudjátok a kockák meg a vérprók), helyette csöcsös lányok, lolik meg a noobok áradata játszott."
Nézőpont kérdése. Én az animében szereplő MMO-t 11 év játékosi- és 3 év fejlesztési tapasztalattal írtam le.
#17, 82%-os:
"Szóval én nem az azonosulásra szavaznék, hogy miért tetszik sok embernek. Inkább azért, mert sok a lány néző, és pk kedvelik a romantikát benne, és nem veszik észre, hogy mi a valódi lényeg. A fiúknál nem tudok mit mondani. Talán úgy érzik, hogy ha Kiritonak sikerült összeszednie kocka lévén egy hiper-szuper menő gazdag libát, akkor talán nekik is.
Én erre szavaznék, nem tudom, hogy valóban így van, de a karakterazonosulás"
Az Animage, a Dengeki Maoh, és a V Jump közös szavazásán (foggalmam sincs arról hogy pontosan melyiknek melyik számában jelent meg az eredmény) a férfiak szavazták meg jobbnak. Legjobb szavazatokat a 24-33 éves korosztálytól kapta. Asszem valamikor most 2013 elején, talán még télen jelent meg az a szám. De nem biztos. Azt nem tudom pontosra. Nekem nincs meg az újság.
Ja aha, nagy kritikus emberke aki még egy noname fórumon is felületes választ ad? Az igen, érdekes újságnak dolgozhatsz/írhatsz. Nagyon nem érdekel mit gondolsz. Ami megérdemli leszólóm ennyi. Narutot sem fogom senkinek ajánlani ahogy egyéb gagyi tömeggyártmányt sem. Ugyan ez a filmeknél. Ha nem tetszik kerülj ki minden 68%os választ.
A gond az hogy nagyon látszik hogy attól még mert beböfögöd hogy kritikusan mondod ezt, ugyanúgy erősen érződik hogy egy újabb kis fanboy védi a nagy kedvencét.
Amúgy ha az oldal kezdete óta fent vagy és 11%od van, nem írhatsz sok segítő választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!