Kezdőoldal » Szórakozás » Anime, manga » Milyen animéket ajánlotok?

Milyen animéket ajánlotok?

Figyelt kérdés

Hát eléggé kezdő vagyok, eddig láttam narutot, fullmetal alchemist brotherhood-ot, HOTD-et, Bleach-t és most kezdtem el nézni a Sword Art Online-t. Annyi "feltételem" van, hogy ne hentai vagy nyálas, romantikus legyen :)

15/F



2013. jún. 18. 17:52
1 2 3 4 5 6
 21/55 anonim ***** válasza:
nana! legjobb anime ajánlom mindenkinek,bár romantikus de szerintem attól még tetszene én se szerettem semmi ilyen nyálas animét/filmet/sorozatot amikor elkezdtem nézni de ettől oda meg vissza voltam/vagyok:D
2013. jún. 19. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/55 anonim ***** válasza:
naruto shippuuden-t láttad már? ha nem nézd meg
2013. jún. 20. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/55 anonim ***** válasza:
15évesen azért már kezd kinőni a naruto shippuuden szintből..
2013. jún. 20. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/55 anonim ***** válasza:

Az SAO nagyon jól indult csak marhára elrontották a végét, és olyan kapos lett az egész sztori, úgy ahogy van, hogy tényleg mesteri fokozaton lett elrontva.

Amit ajánlok:


- Shingeki no Kyojin

Nem rég indult, jelenleg is futó anime és manga. Tényleg elképesztően jó, nem írom le a sztoriját, mert hosszú lenne, olvass utána pl.: anime addict-on, vagy nézd meg az 1. részt és ha tetszik, folytasd :)


- Devil Survivor 2 The Animation

Szintén egy mestermű, ez is mostanában indult, de mivel (ha jól tudom) a Devil Survivor 2 című játékból készítették el az animét (ezért van a végén a The Animation, gondolom :))


- Suisei no Gargantia

Szintén mostanában indult (talán 2012) remekmű, egy nagyon minimális romantikának tűnő dolog is van az animében de eléggé csekélyke, ha nem akarod, észre sem veszed. Amúgy sem a romantikán van a hangsúly, de ha belenézel, te is rájössz, szóval ha csak ez akar eltántorítani ettől az animétől, akkor ne tedd! Annyira romantika bőőőőven nincsen benne, mint mondjjuk az SAO-ban