Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Milyen nyelven programozták a...

Milyen nyelven programozták a World of Warcraft-ot?

Figyelt kérdés

#nyelv #szoftver #programozás #program #world. warcraft. játék
2016. nov. 10. 16:59
1 2 3 4 5 6
 11/51 A kérdező kommentje:
Nem egy World of Warcraft-on dolgozok a nullából kiindulva. Egy összetett RPG egy Wacraft 3-ban tart sokáig. És ott is szükség lehet még a hashtable használatára is.
2016. nov. 10. 22:53
 12/51 anonim ***** válasza:
Hogy mi a problémád..?
2016. nov. 10. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/51 A kérdező kommentje:
Én csak azt kérdeztem, milyen nyelven írták a WoW-ot. Az nem tudom miért volt fontos, hogy miért kérdezem.
2016. nov. 10. 23:19
 14/51 anonim ***** válasza:

Mert úgy sejtettük, hogy azért kérdezed, amiért mindenki más, aki felteszi ezt a kérdést: Utánuk szeretnéd csinálni, legalábbis részben. Ezen pedig nem segít a kérdés, mert nem a nyelvtől függ, mit fogsz tudni vele megvalósítani, így a célod eléréséhez ez a kérdés nem is visz közelebb. A Minecraft meg pl. Java-ban íródott. Egy nagy vödör másik játék Pythonban, megint sok másik C#-ban (a jelek szerint errefelé tendál most az AAA), ésatöbbiésatöbbi...


Ezek persze csak afféle heurisztikák, valójában többnyire több különböző nyelven írt komponensekből épülnek fel ezek a szoftverek.

(...de baromi hülyén hangzik az, hogy "többnyire több"...)


Az alapszint alatt azt értettem, hogy valaki tisztában van a választott nyelv tulajdonságainak túlnyomó többségével, runtime-jának gerincével, és képes enyhén-közepesen komplex programokat önállóan, (még ha sz**ul is, de) működő formában elkészíteni az adott nyelv használatával.

Másképpen, amikor már tudod használni a tankönyvi feladatokon felül is.


Ezekkel persze nem azt akarom mondani, hogy add fel, mielőtt egyáltalán belefognál, de

- Túlzott elvárásokat semmiképp ne támassz az eredményeiddel szemben, mert nem megy az egyik pillanatról a másikra

- Ne azt nézd, hogy XYZ játék miben lett lefejlesztve, mert azzal nem leszel beljebb. Válassz egy könnyebben tanulható nyelvet és dolgozz azzal

2016. nov. 11. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/51 anonim ***** válasza:
Csak kíváncsiságból, mégis milyen C# fejlesztésekről beszélsz AAA szinten? Az XNA-ról olvastam regéket, de úgy tudom azt már lelőtték.
2016. nov. 11. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/51 A kérdező kommentje:
Tulajdonképpen ez moddolás Warcraft 3-ban kicsi programozással, de olyat akarok csinálni ami a WoW és a Skyrim keveréke.
2016. nov. 11. 00:53
 17/51 anonim ***** válasza:
És mégis milyen értelemben lenne a keveréke...? Mert a WC3-hoz egyiknek sincs túlzottan nagy köze :D
2016. nov. 11. 01:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/51 A kérdező kommentje:

A karakterek összesen 3 tulajdonságot használnak és 18 képességet amik fejleszthetők. Lehet majd úgy irányítani mint a Skyrimot. A küldetések elindulhatnak egy harc közben is vagy egy könyv elolvasásakor. A világ olyan lesz mint a WoW-ban, de nyitott, így bármikor találkozhatsz egy erősebb ellenféllel pl. sárkánnyal.

A játékosok együtt lépnek szintet, meg a szörnyek is erősödnek, mert a Skyrimben ez tetszett a legjobban.

Harcnál csak véletlen nélküli egy fajta sebzés lesz. Helyette a helyezkedés és az időzítés fogja eldönteni a harcokat.

2016. nov. 11. 01:57
 19/51 anonim ***** válasza:
Remek. És van bármi elképzelésed, hogy kívánod megvalósítani?
2016. nov. 11. 03:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/51 anonim ***** válasza:
2016. nov. 11. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!