Ha megszüntetik a citromailt de pint és bankkártya adatokat kér előfizetéshez, az csalás?
Illetve fizetős lesz a citromail fiók és valahogy nincs olyan opcio hogy átutalással fizethessen az ember.
A bankkártya adatokat kéri. Megadtam, aztán pint kér. Nekem nincs pin kódom, a bankkártya pinjét meg nem adom ki.
Rengeteg fontos levelezésem doksik vannak benne és bankoknál is szolgáltatóknál is ez az e-mail címem van megadva. Gáz lenne, ha csak úgy megszüntetnék a fiókom, de aki nem fizet elő megszüntetik.
Ha válaszokban írok nekik, pl milyen pinkod?, vagy küldjenek bankszámlaszámot utaláshoz, mindent visszadob maler daemon üzenettel a rendszer, hogy nem lehet nekik írni.
Mit csináljak?
Kapásbol gebasz van már csak a transverwise nál is. Akiknél a pénzem van.
Van az oldalukon beállitások, e mail cim modosítása.
Módosítottam erre azt irja küldtünk egy e mailt az uj cimre igazolja vissza.
NEM jön az e mail a másik fiókomba.
És akkor ez csak az első "cég", ahol módosítani akartam az e mail címem.
És van még vagy 50 másik!
Jaj de okos vagy másoknak beszólogatni.
Elő akartam fizetni és kész.
Nem gondoltam volna hogy ez egy lehetetlen lesz!
Bankkártyás kifizetéseket minden cégnél egyesével kell engedélyeztetni volt már pl hogy az egyik szolgáltato weboldalán tudok bankkártyával fizetni, de ol a yettelnél már nem. Külön kérelmeznem kéne a bankom hogy a yettelnél is fizethessek bankkártyaval(az oldalukon), aztán ha arra lesz engedélyem akkor egyesével kellene kérnem minden egyéb bankkártyas fizetéshez is!
Fene se rohangál minden cég miatt egyesével a bankhoz.
Az mellett hogy a kártyás fizetésekkel gyakorta élnek csalók is vissza.
Utalás párti vagyok és voltam nem gondoltam volna hogy ez nekik nem fog menni hogy utaljon az ember!
Ha már fizetősre állnak át az lenne a minimum szerintem hogy biztositsanak fizetesi lehetőségeket.
Kinyomoztam, norvég szolgáltato a citromail. "Csodálatos". Bankszámlaszámuk persze még mindig kanyarban sincs.
Holnap majd bemegyek a bankba, hogy norvégiába fizetgetnék. Mert gőzöm nincs a magyar bankukról telephelyükről sem, ha van egyaltalán.
Csak nem dobnak ki.
Sima bankkártyás fizetés kell. Megadod a kártya adatokat, majd a banki alkalmazásból jóváhagyod a tranzakciót. Hol akadtál el? Ha kódot kér, akkor vagy SMS-ben kapod mint a kétfaktoros hitelesítést, vagy esetleg a banki alkalmazásból generálod, vagy külön a banki alkalmazásban adod meg hogy ez milyen kód legyen. Ezek megvannak?
Nem kell ehhez bankfiókba menni.
Nem PIN-t kérnek hanem CVC-t. Rá van írva a bankkártyára az aláírás mögé.
Ha nem kártyával akarsz fizetni akkor kérd hogy borítékban küldhesd részükre a bankjegyeket, mert ez a módszer régen már bevált az orvosoknál is. 🙂
Megadtam a bankkártya adatokat (a citromail fiókomba érkezett levélbe írták kattints ide az előfizetés aktiválásához), adatmegadás után kéri a pin2-t. (Vagy vmi pint)
És sehova nem enged tovább és nem csinál semmit.sms ben semmit nem kaptam.
A yettelnek is csak ugy tudnék fizetni kártyával(voltam bent a yettelnél)ha külön bemegyek a bankba és engedélyeztetem, hogy a yettelnek fizethessek kártyával. Egyszerűen elkezdtem utalni a számladíjakat és helo. (Holott pl a gázszámlát simán tudtam fizetgetni a gázszolgáltató oldalán korábban, habár náluk is átálltam utalásra inkább később)
Csak annyi jött az aktiváld előfizetésed linkre kattintva hogy neved:
Telszámod:
Bankkártya adatok:
Mindent beírtam
Aztán jön az hogy adjak pin2-t
És itt megállt az élet.
A cvc számot is megadtam
Bankkártya adatkérés igy nez ki:
Kártyaszám:
Lejárat:
Cvc:
Megadtam.
Aztán jött az, hogy pin2-t várnak.
Igazából a 2 legfontosabb dolgot nem tudtuk még meg eddig:
1. Melyik banknál vagy?
2. Melyik fizetési felület?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!