Meg teheti velem ezt a cég?
Figyelt kérdés
Vettem egy HDD-t 2 évvel ezelőtt egy cégnél. Másfél hónappal ezelőtt szektorhibás lett, és mivel 3 év garancia volt rá, ezért visszavittem a céghez, hogy garanciálisan cseréljék ki. Mikor átvizsgálta a srác, akkor vette észre, hogy a SATA csatlakozó műanyag foglalata kicsit meg van repedve, így csak feltételesen vették át cserére (azzal a címszóval, hogy majd a nagyker eldönti). Már több, mint 1 hónap telt el a vinyó leadása óta, és még semmit nem tudnak róla mondani. Szerintetek ez normális? Mit tudok ilyenkor tenni? Igazából az bosszant nagyon, hogy a csatlakozó megrepedésének semmi köze nem lehet a szektorhibához, és ennek ellenére itt szórakoznak vele. És mit csináljak szerintetek, ha fél év múlva visszaadják, hogy sorry, nem tudtuk kicserélni?2012. jan. 6. 23:19
11/11 anonim válasza:
Kérdés, hogy a 3 év garancia mit jelent a gyártó esetében egész pontosan. Mert ha 1+2 év a gari, akkor 1 év teljeskörű garancia (javítás+alkatrész ingyen, illetve csere, ez a kötelező rész), 2 év utána pedig ingyen alkatrész és/vagy javítás, de többnyire itt a cserét már nem vállalják. Ha Samsung, akkor pl csak alkatrész van ingyen (és ez minden Samsung termékre igaz, HDD-től a tévéig).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!