A Mobilkonzol.hu webáruház megbízható?
Valaki vásárolt már tőlük? Mik a tapasztalatok?
Playstation 5 konzolt árulnak még előrendelésben. Garantált karácsony előtti kiszállítással.
Több apró hírdetési oldalon is reklámozzák magukat a Ps5 kapcsán. Ez lett furcsa nekem. Válaszokat előre is köszönöm
Nekem azt mondta Adrienn 23ig mindenféleképp kiküldik,
Es hogy nincs tulajváltàs
207-es.
Realitás.:
1. Ebben az évben bejegyzett OIFA ZRT mint anyavállalat. Novemberben létrehozott webshop.
2. Csak online fizetés vagy utalás(simplepay-t levették mert onnan vissza lehet kérni a pénzt.
3. Folyamatosan növekvő kiszállítási dátum, pedig "karácsonyra fixen megkapod" a szlogen.
4. Nem tudják pontosan hány csomaguk van, illetve, hogy ebből a számból mennyit rendeltek meg.
5. e-logisztika(podmniczky u.) is gyanakszik mert még 1 csomag sem érkezett tőlük.
6. Cég bejegyzés szerint az ukrán határ melett van a székhely a semmi közepén levő 1 kis házikó.
7. Folyamatosan hazudozás a megrendlések késéséről (cégtulajdon váltás,covid stb..)
8. 14 napos visszautalást nem teljesítik
Mobilexpo 2020-as változata... fantomcég.
Nikuska, te vagy a kis telefonos hölgy?
Próbálod az élét venni ennek a botránynak???
Átlátszó amit írogatni próbálsz, legyünk türelmesek, szegények leterheltek, stb:
De ami számomra tetszik,hogy a bankok közti utalás több idő??? Miről beszélsz, azonnali utalás forint számlák között!!!
Előleg számla miért védene? Mivel előre utalás történt,alap, hogy kell adnia.
Ha nem adott volna,és kiderül, akkor már elején bukik,hogy csalók.
én írtam e-mailt a hölgynek, hogy már nincs SimplePay fizetéses opció, illetve hogy kb semelyik külső oldalra vezető banner sem valós címre mutat (SimplePay, Visa, MasterCard, Maxapró, Olcsóbbat). kb azonnal válaszolt, hogy ezt még nem jelezte neki senki, nem tudja miről beszélek :D
úgyhogy válaszul küldtem neki egy screenshotot, majd ő is 'rápróbált' és neki sem volt SimplePay lehetőség. állítólag egyeztet róla a főnökével. Ja, illetve az ÁSZF-jükben az áll, hogy "A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap." Mivel én 11.16.-án rendeltem és kaptam visszaigazolást, ezért a mai napon jár le a 30 nap. Ugyan ebben a levélben erre is felhívtam a figyelmét, amire nem érkezett válasz. beszéltem a GLS-el is, nem adhatnak ki céginformációt, majd azután lehet náluk érdeklődni ha már van csomagszám. Beszéltem fogyasztóvédelmi jogásszal is. Az ő tanácsai alapján megírtam a mobilkonzolnak, hogy ha 11.23-ig nem képzbesítik/nem tudom átvenni a gépet, akkor kérem az 5 napon belüli pénzvisszafizetést. Hogyha ez sem történik meg 11.28-ig, akkor békéltető eljárást és fogyasztóvédelmi kivizsgálást indíthatok. egyenlőre ennyit tudtam tenni, próbálom az elogisztikát is elérni, de pénteken elmegyek hozzájuk és személyesen kérdezem meg mi a fasz van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!