Szerintetek hol kellene lennie(melyik pályán)F1-es futamnak?
Olyanra gondolok hogy olyan helyszín amin nincs verseny.
Én visszahoznám pl. a hockenheimringet.
Valami ilyesmire gondolok.
Honnan szülöd ezeket az infókat? Online oktatás van, nem megy a matek? 1022 a Mercedes, a hibrid motor maximum ereje 160 lóerő lehet. Tanulj már meg kivonni. 1022-160, és megkapod a V6 erejét. Az autó alatt keletkezik a legnagyobb leszorítóerő az F1-ben is, ráadásul a 2021-es módosítások miatt sokkal egyenletesebben oszlik el.
A legnagyobb légellenállást nem a szárnyak okozzák az F1-ben, hanem a kerekek, amik még felhajtóerőt is keltenek a rengeteg turbulens áramlat mellett.
A terhelést pedig a pirellik nem bírják, már most sem bírják.
Ne feledjük, hogy Bottas utcai pályán, monacoi váltóátételezéssel, ahol kellett 3.5 tonna leszorítóerő ment 371km/h-át.
Írod a marhaságokat, legalább nézz utána a tényeknek, mert ha a véleményed baromság, az nem baj, de száraz konkrét adatokat nem kéne megmásítani. A véleményem az, hogy pontosan 4 körönként kapna kört az indycar az oválon. A tied az, hogy nem, okés, de tényleg az autó specifikációit ne hasraütés szerűen határozd meg.
14
A motorerő lényegtelen ha nem tudod a pályára vinni az F1 kasztni meg nem erre van kitalálva. Ja és amúgy igen jön a hibrid az indycarba oválon is próbálták az lett a végeredmény hogy semmire nem jó.
Tudnának olyat is építeni az F1-es csapatok 500 millió dollárból de kellene nulláról tervezni futóművet, aerot csomó plusz biztonsági elemet, a motorból is kihajigálni a felesleges dolgokat, meg persze a tankolást visszahozni mert láttuk hogy 180-nál koccanva hogy robban fel egy F1 autó, na most oválon képzeljük el dupla akkora tempónál. Csak megint oda lyukadunk ki hogy az nem F1 autó lenne mert nem felelne meg az F1-es szabályrendszernek. De egyébként ha itt tartunk az Indys csapatok sem azért használnak egyen autókat mert csak ehhez értenek, ott van pl a Penske az USA egyik leggazdagabb embere a csapattulaj, megnyitná a pénztárcáját ők is össze tudnának dobni egy olyan autót ami szanaszét verné az F1-eseket épített pályákon. Az sem indycar lenne mert nem felelne meg a szabályoknak, de pont ugyanaz lenne amiről ti beszéltek.
Penske lehúzhatná a pénzét a WC-n, a ferrari minden egyes évben 500 millió dollárt költ, a RB is sok száz milliót, a Honda már több, mint 1000 milliót belerakott, dollárban, és még mindig veretlen a Mercedes. Aki azt hiszi a pénzen múlik, az naív.
Az F1 autó dupla ekkora sebességgel egy merőleges fal felé halad, kicsit kisebb sebességgel is, de falak között is megy. Monacoban is 300-zal. Majd ha városi pályán mennek 370-et szólj. Azt viszont nem látod, hogy az indycar európában csak egy formula 3 lehetne, egy gyenge kis semmi, egy játékautó. Nem is értem, hogyan létezik még a széria. A 300 milliós amerikában kevesebben nézik a TV-ben, mint amennyien kilátogattak a helyszínre az F1 alatt.
Ha pedig nem lehetne szabály, úgy kéne gyorsabb autót építeni, az sem lenne sokkal gyorsabb, mert akkor nem tudná ember vezetni. Azért nincs gyorsabb autó, mert az embernek a 6.5G már elég sok, terveztek is ilyen autót már. Sok mindenbe lehet jobb az indy, lehet több mindenki nyer... de a technika az, amiben kőkorszakiak, gyenge autók, olcsó autók
"Penske lehúzhatná a pénzét a WC-n, a ferrari minden egyes évben 500 millió dollárt költ, a RB is sok száz milliót, a Honda már több, mint 1000 milliót belerakott, dollárban, és még mindig veretlen a Mercedes. Aki azt hiszi a pénzen múlik, az naív."
De a Ferrarit kötik a szabályok. De itt most totál nem erről volt szó, hanem arról, hogy ha valaki akar és nem érdeklik a szabályok bármilyen pályatípusra megtudná építeni a leggyorsabb autót, csak az nem férne bele egyik sorozat szabályrendszerébe sem. Az hogy az Indy egy rakás szar azzal egyet értek. Én régen szerettem de az utóbbi 30 évben egy rossz paródia. Ettől még tény hogy oválon ők a jobbak mert nekik van ovál versenyzésre tervezett autójuk, az F1-nek meg nincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!