Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Milyen edzésterv legyen?

Milyen edzésterv legyen?

Figyelt kérdés
Hétfőtől kezdek edzőterembe járni heti 3 alkalommal (hétfő, kedd, szerda). Egy jó edzéstervet szeretnék összerakni. Nem szeretnék olyan tervet hogy például hétfő lábedzés, kedd karedzés. Minden nap ugyan azt akarom csinálni, egyszerre edzeni mindenre. Az én edzéstervem valahogy úgy néz ki hogy: Bemelegítés (bemelegítési tippeket légyszi). Azután meg (szinte) minden gépen végig megyek 3 -szor. Majd nyújtás (nyújtási tippeket légyszi). Majd haza a meleg vizes kádba. Kezdő vagyok szóval nem nagy súlyokkal fogok edzeni és nem viszem túlzásba, pl.: Alkaredzés 3kg, 10x emelés/kéz. Felsőtest lessz előnyben és jelenleg vékony (kissé izmos mások szerint) testalkatom van. Azt is tudom hogy innentől csak tojás, spenót stb. meg rengeteg vizen fogok élni. Előre is köszönöm a válaszokat!
2018. szept. 15. 13:40
 1/4 anonim ***** válasza:
Úramisten... Teljesen kiégtem.
2018. szept. 15. 13:54
 2/4 A kérdező kommentje:
#1 mi a gond? Lehet hogy sok hülyeséget írtam de akkor javíts ki.
2018. szept. 15. 14:06
 3/4 anonim ***** válasza:
Powerbuilder alapismeretek, és a Sárga kapszula könyveket olvasd el, ide neked egy regényt kellene írni.
2018. szept. 15. 15:10
 4/4 anonim ***** válasza:

Rengeteg víz meg a spenót hozni fogja a tömeget tesó! Elvégre Popey is azt ette!

Szóval étkezés rendben lesz, az edzésterv is jónak tűnik, pihenőnap nem kell, minden gépen 3 kör lehet kevés lesz egy idő után, nyugodtan emelheted 4 később akár 5 körre.

Jó lesz az. Hajrá! 💪

2018. szept. 15. 16:24

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.