Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Fekvenyomás ferde, vagy...

Fekvenyomás ferde, vagy egyenes padon inkább?

Figyelt kérdés
Vagy mindkettőt? Kezdő vagyok.

2016. júl. 17. 16:39
1 2 3
 1/26 Cortez70 ***** válasza:
Neked még sima pad, később mehet mindkettő. De van aki nem hisz a döntött pados nyomásokban, olyan komment is lesz majd.
2016. júl. 17. 16:42
 2/26 anonim ***** válasza:
Nekem a döntött pados jobban bevált.
2016. júl. 17. 16:45
 3/26 anonim ***** válasza:
A döntött pados állítólag a mell felső részét edzi meg jobban, hát nekem fél év edzés utána se fejlődött fel a felső mellem, szóval nekem semmi értelme, kényelmetlenebb is és jobban beledolgozik a váll, szerintem full genetika, hogy kinek milyen a mellizma és nem hiszem hogy számítana, hogy 30fokkal másabb szögbe van a pad
2016. júl. 17. 16:49
 4/26 anonim ***** válasza:
vizszintes. nincs felső mellizom. vannak emberek, akik jobban érzik a döntött padot, de ez 20 emberből 1. egy sima fekvenyomással is le tudod terhelni az egész mellizmod, innentől kezdve fölös a döntöttpad. ha egy sima vizszintes fekvenyomás után még tudsz döntött padozni az 2 dolgot jelent, vagy kevés munkasorozatot csináltál és még van erőd, vagy rosszul csináltad.
2016. júl. 17. 16:54
 5/26 Cortez70 ***** válasza:
Mondjuk ez igaz, hogy nagy részt vagy teljesen genetika.
2016. júl. 17. 17:09
 6/26 anonim ***** válasza:
Kökény Béla például nem is nyom vízszintesen, csak döntött padon.
2016. júl. 17. 18:04
 7/26 anonim ***** válasza:

Mikor annyi cucc van benned, mint Kökény Bélában, annyira mind1, hogy döntött padon vagy egyenes padon nyomod, amúgy is mind1 szerintem. És hagyjuk, hogy ki hogy csinálja, attól még neked is nem biztos, hogy jó.

Sima fekvenyomás, ami visszavezethető a legrégebbi gyakorlatok közé, nekem jól bevált, megfelelő kivitelezéssel és nagy súllyal, növekedsz, mint a GOMBA

2016. júl. 17. 19:11
 8/26 anonim ***** válasza:

Te meg miről beszélsz?

Attól, hogy koxszolsz, nem fog megváltozni a test felépítés.