Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mit szóltok ehhez az edzés...

Mit szóltok ehhez az edzés tervhez?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok ektomorf vékony típus (egész család olyan). 18 évesen meguntam ,hogy ennyire gyenge és vékony vagyok ezért változtatni akartam ,de csak otthon,saját testsúlyos edzéssel(nem vetem meg a kondit csak se pénzem se lehetőségem a lakhelyem miatt... és nem is tetszik annyira). Szóval kezdésnek ezeket kezdtem el csinálni :

-3x20 normál fekvő

-4x15 tolódzkodás fél testsúlylal

-60 pókember

-60 hasprés

-80 másodperc lótusz

-80 másodperc plank

-2x10 lépcsőugrás egy lábbal( mind kettővel)

-2x27 lábemelés oldalt fekve

Egyenlőre ezek vannak. Mit ajánlotok mit tegyek hozzá/vegyek ki belőle és ami még fontos hogyan étkezzek. Azt néztem youtuben,hogy először súlyt kéne szereznem és hozzászoktatni maga ma rendszeres evéshez. Azt tanácsolták hogy állítsak be ébresztőket 2-3 órákra és akkor egyek amikor megszólalnak. Kezdetben még az sem baj hanem olyan egészségeset ( pl hamburger nem nem a mekist hanem a rendes büfést ami igazából csak egy nagy szendvics ). Valaki hozzá értő esetleg a témában jártas / tapasztalatból beszélő emberke válaszát várom ^^

2015. jún. 17. 21:33
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

A fegyencedzést teszed alapnak és kiegészítheted azokkal amit írtál,ami egyébként eléggé hiányos ha az egész test edzéséről beszélünk.

Ezt a lábemelést oldal fekve mint edzést komolyan gondoltad ember?

2015. jún. 17. 22:19
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Lótusz meg pitypang helyett menj le edzőterembe és edz normálisan mint egy ember.
2015. jún. 17. 22:25
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Ez max akkor elég ha nagyon gyenge vagy, de ha hozzászoktál a fél testsúlyhoz akkor mehet a tolóckodás teljes testtel, és a húzóckodást nem is írtad. Az is kell + guggolás nagy súllyal. Lány vagy?
2015. jún. 18. 11:02

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu