Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Jó így ez az edzésmódszer?...

Jó így ez az edzésmódszer? Tudnátok még tippeket adni?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok de azért mozgok minden nap egy kicsit és most vágtam bele komolyabb edzésekbe itthon. 185cm magas és 85 kg vagyok és az átlagnál talán izmosabb de azért van rajtam felesleg is. A célom a felső testem izomtömegének növelése de azért az se baj ha egykét kilót fogyhatnék (direkt van megcélozva a felső részem mert kicsit aránytalannak érzem magam). Csináltam egy edzéstervet ami kb abból áll hogy 2 nap súlyzós gyakorlatok ahol mind a 2 nap más-más izomcsoportokra edzek és 1 nap kardio. A súlyzós gyakorlatoknál 5 sorozatot csinálok mindenből és általában 12, 10, 8, ismétlést. Első egy két sorozat kb olyan hogy az utolsót még megcsinálom de a 4-5. sorozat vége felé már nem mindig sikerül befejezni. A sorozatok között 1,5-2 perc szünetet tartok ez így jó? Minden izomcsoportra 2-3 gyakorlatot (kivéve has mert ott legalább 9) ennyi elég? Tudnátok még valami tanácsokat adni hogy hogyan vágjak bele? Azt is megköszönném ha valami házi ételekből összedobott étrendet is írnátok.:)
2015. márc. 2. 22:18
 1/2 anonim ***** válasza:
Szerintem te reménytelen vagy.
2015. márc. 3. 09:33
 2/2 anonim ***** válasza:

Oké hogy kérdezni, válaszolni kell de étrendel ne pofátlankodjunk már.

Olvasd el a Sárga Kapszulát. Viszont hasra hova akarsz 9 gyakorlatot??

Egy héten minimum 3 edzés legyen. ABA, BAB napok legyenek a héten. De olvass mondom mert ez nem ilyen egyszerű

2015. márc. 3. 15:23

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.