Igaz-e,hogy elektromos biciklik használhatósága a mindennapokban egy sikertörténet,szemben az elektromos autók igencsak beszűkült használati lehetőségeivel?
én benzinkúton is álltam már sorban...
meg a pékségben is...
meg a határon is...
meg a postán is.......
így működik a világ! sosincs semmiből elég! Nem lehet mindent úgy tervezni mint mondjuk a reptereket, hogy a lehető legnagyobb forgalomra tervezzük - főleg egy kirándulóhelyen - mert akkor az év 3/4-ében meg üresen fog kongani.
Nevetséges túlhájpolt marhaság az ebájk.
Egy nevetségesebb ótvarabb dolog van nála az az eroller...
"Most jöttem haza A Fertő-tótól.Minden 3-dik,negyedik magyarnak volt már elektromos hajtású biciklije."
Jópénzű társaságba futottál, egy normális rásegítős pedelec 800eFt és 1,2MFt között mozog.
Sikertörténet?
Mihez képest?
150 km hatótáv?
Csak elektromos hajtással? Nem, rásegítésként.
Amúgy tényleg rendkívül felkapottak lettek, nem csak a "lusták" körében, hanem azért is, mert iszonyatosan meg lehet vele növelni egy átlagos fizikum által bejárható túratávot, plusz az is kerékpározhat, akinek betegsége redukálja a teljesítőképességét.
Szóval jó, hogy van, nem hogy ellustítja a bringás társadalmat, hanem jócskán bővíti olyanokkal, akik amúgy nem bringáznánek.
Jó dolog.
Csak rohadt drága.
És ebben egyelőre azonos az elektromos autókkal.
De az elektromos autókról alkotott sommás vélemény már tíz éve sem állta meg a helyét, ma meg már főleg nem.
Kismillió sztereotípia veszi körül, állítva, hogy miért nem jó, de egyenként cáfolható mind.
"olyanok is ott poffeszkednek akiknek semmi keresnivalojuk a domboldalakon, hiszen onerobol a sima uton is alig birjak a tempot"
És akkor nincs joguk kerékpározni, csak mert te eldöntötted. Szép.
Kerékpározzon ott ahol képes rá.
Ez kb olyan hogy mintha egy úszni nem tudó jetskivel menne a balatonátúszásra aztán örülne magának hogy mennyivel gyorsabb mint a többi.
Nemrég jöttem haza Horvátországból.
Jelentem egy elektromos autót láttam a tömegben,az is Zágrábnál lehúzott a pályáról.Nem jellemző,hogy családok felpakolva,csónakkal,biciklikkel,meg a többi "eszcajgokkal" elektromossal vágnának neki a kalandnak.Hibryid is kevés volt,ezen meglepődtem abból az egyik magyar volt,a másik egy cseh.A németek továbbra is hagyományos technikát vetik be ezeken az utakon,persze lehet attól otthon a garázsban/csak csendben mondom/ maradt a Tesla,de elindulni azért azzal nem nagyon mernek egyenlőre.A szigeten ahol voltam egyetlenegy töltési lehetőség sem volt,pedig figyeltem de nagyon,hogyan lehetne ezt a kört egy elektromossal abszolválni. Hát sehogy.Erre gondoltam a kérdésemben is.
Amire viszont felfigyeltem az e-bike-k sokasága,van akiknél az egész családnak az volt,persze a horvát körülmények ismeretében ez nem meglepő.
Erre értettem a nagyon beszűkült lehetőségeket az elektromos autók használatában a fent leírtak szerint,tudva,hogy azért a fejlődés nem áll meg,és ez lehet a jövő.
Egyenlőre azonban az elektromos hajtás a kerékpárokon tűnik elterjedtebbnek,és használhatóbbnak,mert a látottak teljesen ezt igazolták.
Ennyit akartam csak mondani,és nem "1-2 karton ásványvíz szállíthatóságát a biciklin" című vitát megnyitni,és ezzel lealacsonyítva a kérdésem lényegét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!