Mért drágábban az elektromos biciklik mint egy elektromos motor?
Super SOCO elektromos motort már kb 1 millióért lehet kapni.
Ezzel szemben elektormos biciklit, ami segít a hajtásban és tud akár 45km/h-ig is segíteni, már 1,5 milliónál kezdődnek nagyából de ha van is olcsó 1 millió alatt biztosan nem találsz.
Gondolom a Super SOCO komplexebb, nagyobb teljesítményű akkor mért olcsó relatívan a biciklikhez?
Én 150ért vettem az enyémet, meg építettem egy pótaksit hozzá 50ből.
20km-t simán elmegy 40el, tekerés nélkül. Gyári aksival 20km 20-25el tekeréssel.
Minél kínaibb annál kevesebb szabályozás érdekli őket.
Enyém végsebessége 72km/h, és van benne tempomat.
Egy pl Bosch bicó végsebessége 25, vagy 45 ha performance, az új verziókat már becsapni sem lehet, ellenben a motor kb nem fog elromlani, mert szarrá van tesztelve az összes darab (én fejlesztem őket, tudom)
Meg a Bosch bicó aksiján 6 csatlakozás van, az enyémen 2.
Azért vettem mert jelentősen olcsóbb, és mert összecsukható, befér egy jysk-es szatyorba.
Attól függ,milyen márkát néztél?
Nyilván,ha egy átlagos e-bicót nézzel 300-400 ezer
Mert nem egy kategória a kettő. Az olcsó motorokat az olcsó e-bike-okkal érdrmes összehasonlítani...
Egyébként pedig egy pedelec egyáltalán nem egyszerűbb szerkezet, mint egy motor... Sőt!
A villanyos motorkerékpár váza adott. a tank helyére megy egy akupakk, a blokk helyére egy villamos motor és csókolom!
Ezzel szemben egy S-Pedelecet (ezek segíteneik 45kmhig) bizony elég erősre kell tervezni, építeni ahhoz, hogy 25 kg környéki tömeget is meg lehessen tartani, elférjen a motor és az akkupakk is. Kecses, kerékpárszerű legyen, mégis erős. Nem elég csak egy már meglévő kerékpárvázra ráheftelni egy motort meg egy akkumulátort.
6# Igen, S Pedelec-re gondoltam csak nem jutott eszembe a nevem.
Csak néztem pár árat és arra gondoltam, hogy ha elektromos biciklit vennék ilyen lenne a legjobb számomra, csak meglepődtem milyen drágák.
Egy motorkertékpár egy könnyű vázra épített villanymotor és akku némi elektronikával.
Egy rásegítős pedelec sokkal drágább szabályzóelektronikát tartalmaz, hogy mindig pontosan arányos erőt adjon a pedálozási nyomatékodhoz, ehhez jobban szabályozható motorok is kellenek, sokszor más a hajtáslánc is és jóval alacsonyabb össztömegen is kell tartani a lovat, szóval érthető, ha drágább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!